Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
calimero zei:Tagan is goedkoop voor hetgeen je krijgt
Tagan 480Watt PSU TA-TG480-U01 €98.45
smason zei:Als je dan toch een 7800GTX 512MB / X1800XT 512MB kunt betalen vraag ik mij af waarom je 50 euro zou besparen op een voeding.
smason zei:Als je dan toch een 7800GTX 512MB / X1800XT 512MB kunt betalen vraag ik mij af waarom je 50 euro zou besparen op een voeding.
eniac zei:En ik vraag me net af waarom je 50 euro meer zou geven om vervolgens niet eens te merken waaraan je je geld hebt uitgegeven.
smason zei:Ik zal het anders zeggen:
Als je bijna 600 euro wil uitgeven voor zo'n 3dkaart (de 512mb versie dus...) zal die 50 euro meer voor een OCZ/Tagan/Enermax PSU er toch ook wel afkunnen.
Jah en een 512MB versie tov een minstens 150 euro goedkopere 256MB versie rechtvaardigt zich wel?
Als je dan toch een 7800GTX 512MB / X1800XT 512MB kunt betalen vraag ik mij af waarom je 50 euro zou besparen op een voeding.

tzou me niet verwonderen dat het namaak zou zijn, zeker dat het op dezelfde manier enzo geschreven is enzo?Insaniacx zei:zag btw toevallig bij den Dreamland in westerlo de Zalman 400 watt staan voor 29.9€ !!!! was ff WTF die kost normaal toch 80€ ofzo (de 300w versie was 19.9€![]()
citrofenwick zei:tzou me niet verwonderen dat het namaak zou zijn, zeker dat het op dezelfde manier enzo geschreven is enzo?
anyway, hier een OCZ 450Watt Modstream zitten en er wree content van, had vroeger een Tybotech psu en die viel wel mee, die werd enkel te licht (300W)
wat zijn jullie ervaringen btw met Tybotech voedingen?
