Archief - itware betaling?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

neomitochondria

Legacy Member
yo,

heb dus zaterdag een heleboel pc onderdelen daar besteld. kreeg dus daarna een standaard mail met al mijn bestelde onderdelen erin. nu staat er in die mail wel geen rekening nr om op te storten of kan je ergens kiezen als je het onder rembours wil bestellen ofzo.

heb ondertussen al 2 mails gezonden naar hen van hoe het in mekaar zit om te betalen, maar heb tot op vandaag nog altijd geen antwoord gekregen, ik weet wel dat ze de zondag en maandag gesloten zijn, maar ze zouden toch al geantwoord mogen hebben.

ik weet niet van de medemensen die al bij itware besteld hebben, hoe het in mekaar zit, of itware iets laten weten? ik zal nog wachten tot morgen en als ik morgen niets krijg zal ik eens bellen.

greetz

hey69

Legacy Member
bel die mensen gewoon op. ik ga daar regelmatig vermits ze zeer dichtbij mij zijn. die hebben het daar altijd druk in de winkel , en tis daar een grote rommelboel in de winkel.. dus kan best zijn dat ge halve emails terug krijgt :D

neomitochondria

Legacy Member
heb juist gebelt en ze zouden het vrijdag leveren aan de deur en moet dan aan de chauffeur betalen. ik vind toch dat ze wel eens iets mogen laten weten voor dit soort dingen.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
hehe, heb zo nog al gehoord dat den eigenaar nogal ies verstrooid kan zijn..
Maar 't is er natuurlijk heel goedkoop imo ;)

desert storm

Legacy Member
hey69 zei:
bel die mensen gewoon op. ik ga daar regelmatig vermits ze zeer dichtbij mij zijn. die hebben het daar altijd druk in de winkel , en tis daar een grote rommelboel in de winkel.. dus kan best zijn dat ge halve emails terug krijgt :D

idd. meestal staat de winkel vol (en die staat rap vol aangezien het er zo klein is :p ). dus dat zijn soms wel 6 mensen die daar staan en ondertussen krijgt hij oproepen op de gewone telefoon en op z'n gsm :D

that reminds me... kmoet er vrijdag nog eens langs...

jannick werckx

Legacy Member
Ah..
Da verklaart dus ook waarom ik vandaag nog geen telefoontje heb gehad van daar.
Normaal was zaterdag men nieuwe pc klaar om te gaan halen, maar wegens vertraging van het leveren van sommige onderdelen zou ik die vandaag pas kunnen gaan hale, ma heb ook nog alty niks gehoord..
Morge toch nog es ne keer bellen dan sa.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan