neomitochondria
Legacy Member
yo,
heb dus zaterdag een heleboel pc onderdelen daar besteld. kreeg dus daarna een standaard mail met al mijn bestelde onderdelen erin. nu staat er in die mail wel geen rekening nr om op te storten of kan je ergens kiezen als je het onder rembours wil bestellen ofzo.
heb ondertussen al 2 mails gezonden naar hen van hoe het in mekaar zit om te betalen, maar heb tot op vandaag nog altijd geen antwoord gekregen, ik weet wel dat ze de zondag en maandag gesloten zijn, maar ze zouden toch al geantwoord mogen hebben.
ik weet niet van de medemensen die al bij itware besteld hebben, hoe het in mekaar zit, of itware iets laten weten? ik zal nog wachten tot morgen en als ik morgen niets krijg zal ik eens bellen.
greetz
heb dus zaterdag een heleboel pc onderdelen daar besteld. kreeg dus daarna een standaard mail met al mijn bestelde onderdelen erin. nu staat er in die mail wel geen rekening nr om op te storten of kan je ergens kiezen als je het onder rembours wil bestellen ofzo.
heb ondertussen al 2 mails gezonden naar hen van hoe het in mekaar zit om te betalen, maar heb tot op vandaag nog altijd geen antwoord gekregen, ik weet wel dat ze de zondag en maandag gesloten zijn, maar ze zouden toch al geantwoord mogen hebben.
ik weet niet van de medemensen die al bij itware besteld hebben, hoe het in mekaar zit, of itware iets laten weten? ik zal nog wachten tot morgen en als ik morgen niets krijg zal ik eens bellen.
greetz


). dus dat zijn soms wel 6 mensen die daar staan en ondertussen krijgt hij oproepen op de gewone telefoon en op z'n gsm