SXe
Legacy Member
Kennaah zei:lijkt idd redelijk simpel, welke case is dat?
Als je u pc laat assembleren dan mag je de case niet openen? zonder verlies van garantie op alle onderdelen?
Als je de case opent (en dus de stickers breekt) dan verlies je de garantie op de assemblage. Dan heb je uiteraard wel nog de garantie op de onderdelen, maar dan moet je zélf uitzoeken wat er mis is. Als de stickers niet gebroken zijn en er scheelt iets aan dan moet je de volledige pc opsturen en zoeken zij het uit.