Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De wettelijke garantie kan worden ingeroepen indien de non-conformiteit wordt vastgesteld in de 2 jaar vanaf de levering van het goed. De wettelijke garantie begint dus te lopen vanaf de levering van het goed aan de consument.
Indien de vaststelling is gedaan binnen de eerste zes maanden wordt verondersteld dat het gebrek bestaat sinds de levering. De verkoper moet het tegendeel bewijzen indien hij niet akkoord gaat.
Indien de vaststelling meer dan zes maanden na de levering is gedaan, is de consument verplicht het bestaan van de non-conformiteit op het moment van de levering te bewijzen.
phate_13 zei:Wel, je moet zelf zien of je dit als voor of nadeel bekijkt. Als je dvd-schrijver nu bijv. moeilijk doet, moet je je hele pc gaan opsturen naar Tones als je hem door hun laat assembleren.
Bij kleine defecten zal dit dus eerder een vervelend iets dan voordeel zijn. (Al kun je misschien wel toch de dvd-schrijver apart opsturen, maar daarvoor moet je je pc open draaien, en zullen ze wellicht moeilijk gaan doen als je hem ooit volledig moet gaan ospturen.)
gezien je ook bv, hdd is kapot, je steekt er een oude in en je kan nog verder, indien je heel die pc moet opsturen heb je echt niets meer. Gpu kapot kan je op de onboard werken indien deze beschikbaar is, ge snapt wel waar ik naar toe wil ;pBestGamer zei:Besteld gewoon bij alternate.be vele goedkoper en je hebt garantie.
zartax zei:Ik blijf twijfelen. Als ik alles in elkaar laat steken bij Tones, kost het me iets meer maar de service is er wel op en top. Terwijl online voordeliger is maar risicovoller omdat het een "virtuele" winkel is.![]()
.Neen, als je de pc geassembleerd koopt dan krijg je x tijd garantie op de assemblage. Op de losse onderdelen krijg je 2 jaar.Edit: Ik heb toch 2 jaar garantie op mijn harde schijf MAAR als ik mijn computer zelf assembleer, verlies ik alle recht op garantie? Of begrijp ik het verkeerd?
Vic 40+ zei:Kijk anders even het volgende filmpje en maak dan de beslissing of je het makkelijk genoeg vind om zelf te doen of niet natuurlijk.
Bouw je eigen PC computer - stap voor stap handleiding 2011 - YouTube

BestGamer zei:Besteld gewoon bij alternate.be vele goedkoper en je hebt garantie.
lijkt idd redelijk simpel, welke case is dat?Vic 40+ zei:Kijk anders even het volgende filmpje en maak dan de beslissing of je het makkelijk genoeg vind om zelf te doen of niet natuurlijk.
Bouw je eigen PC computer - stap voor stap handleiding 2011 - YouTube
SXe zei:Niet dus... Is exact hetzelfde als in ELKE andere winkel. Als je die laat assembleren en je opent je case verlies je ook de garantie op de assemblage en moet je het zelf uitzoeken.
De CM690II Advanced. Toch nog altijd één van de populairste cases en ik heb die ook (maar dan de Basic versie)lijkt idd redelijk simpel, welke case is dat?
.Bij Alternate, ja (van andere weet ik het niet). Het hangt ervan af of ze een garantiesticker plakken (anders kunnen ze natuurlijk niet bewijzen dat je de case geopend hebt).Als je u pc laat assembleren dan mag je de case niet openen? zonder verlies van garantie op alle onderdelen?