Archief - INTEL Dual core ? heeeelp please :D

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R.Winters

Legacy Member
Deguchi zei:
Maw: beursnoteringen kunnen een indicator zijn, maar mogen zeker niet als vgl genomen worden om 2 bedrijven met elkaar te vergelijken...
Idd, en helemaal niet om technologie te vergelijken.

Ik ben van mening dat info over de beurs en dergelijks niet bijdraagt tot de vraag in deze topic. Dat ge voordelen van Intel en AMD geeft tot daar aan toe, maar 100 regels over de beurs boeit echt niemand.

Als de topicstarter (whoever it was) voor Intel gaat is dat zijn keuze, of nu 90 andere mensen voor AMD gaan. Kijk nog eens even naar Dawn opsomming van de voordelen van AMD en bekijkt het dan, ga dan nog voor Intel als ge wilt.

Shizzie

Legacy Member
anyway, ik koop de dual core.. bedankt voor de reacties.

dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

ik heb altijd met intel gewerkt en nooit mee problemen gehad in tegenstelling tot AMD (ik heb ooit een AMD k5 systeem gebruikt einde jaren negentig en het was een teleurstellende ervaring.)

Mich

Legacy Member
Shizzie zei:
anyway, ik koop de dual core.. bedankt voor de reacties.

dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

ik heb altijd met intel gewerkt en nooit mee problemen gehad in tegenstelling tot AMD (ik heb ooit een AMD k5 systeem gebruikt einde jaren negentig en het was een teleurstellende ervaring.)
Dus omdat je problemen had met de k5 van tien jaar geleden is amd een slecht bedrijf? Van een hyperbool gesproken. Ik heb ook nog met een p4 1.6 gewerkt, slechtste aankoop ooit. Wil dit zeggen dat ik nooit intel meer zal kopen? Natuurlijk niet, maar wij gamers hebben over het algemeen niet het geld om elk jaar van setup te veranderen. De meesten nemen dan ook een systeem dat het meeste prijs/kwaliteit teruggeeft. Atm is dat amd: ze lopen frisser, ze overklokken over het algemeen zeer goed, en ze zijn goedkoper. Wat wil je nog meer vraag ik mezelf af. Nuja, doe wat je wilt, maar wij zullen amd blijven aanraden voor gamers totdat intel met iets nieuws komt en we weten of hun nieuwe architectuur beter is dan netburst.

Dit topic kan best gesloten worden. Het leidt alleen maar tot geflame en we weten nu toch waarom hij een topic heeft gemaakt: hij heeft jaren geleden een slechte ervaring met amd gehad...

btw: atm verkoopt amd meer processoren in de usa op de retail markt dan intel. Blijkbaar zien miljoenen mensen nog wel toekomst in dat 'kutbedrijfje'.

Deguchi

Legacy Member
Shizzie zei:
dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

Als dit verwijst naar u uitspraak kan ik het snappen :sop:
Trouwens, niemand heeft beweerde dat Intel Dual-cores slecht zijn he! Gewoon dat AMD's voor de moment beter zijn ;)

distinct

Legacy Member
Shizzie zei:
anyway, ik koop de dual core.. bedankt voor de reacties.

dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

ik heb altijd met intel gewerkt en nooit mee problemen gehad in tegenstelling tot AMD (ik heb ooit een AMD k5 systeem gebruikt einde jaren negentig en het was een teleurstellende ervaring.)
kutbedrijf of niet. uw intell kan toch niet mee in het benchen op bijna alle vlakken, jij kunt lachen met het bedrijf. wij zullen lachen als we eens benchen :)

[edit] ik kan uw frustratie wel verstaan, als intel fanboy moet het moeilijk zijn om te zien hoe amd's de meeste intel cpu's afmaken ;-)

R|Jonas

Legacy Member
Shizzie zei:
anyway, ik koop de dual core.. bedankt voor de reacties.

dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

ik heb altijd met intel gewerkt en nooit mee problemen gehad in tegenstelling tot AMD (ik heb ooit een AMD k5 systeem gebruikt einde jaren negentig en het was een teleurstellende ervaring.)

Wie is hier dan blind? Zeggen dat die benchmarksites omgekocht zijn zonder enige bewijzen. Gewoon omdat je problemen had met een chipset van toen AMD nog in zijn kinderschoenen. Het bedrijf is gegroeid en geëvolueerd en produceren in het algemeen nu de meeste interessante ( ~beste) processoren.

En, nee de meeste van ons zijn geen AMD fanaten. We kiezen gewoon een AMD omdat ze gewoon beter zijn. Vraag aan diezelfde personen welke processor ze in hun laptop zitten hebben. Meer dan de helft zal antwoorden: een INTEL centrino. Waarom?: omdat ze beter zijn volgens de reviews van professionele mensen en de ervaringen van vele andere gebruikers

Nouja, het is natuurlijk uw goed recht om te kiezen voor intel bij een dekstop, maar dan moet je wel de mening van andere respecteren en niet aankomen met belachelijke argumenten of drogredenen.......
De reacties van de andere forumganger hangen sterk af van jouw verwoording: zeg bvb. ik weet dat de benches nu in het voordeel pleiten van AMD (en dus niet zeggen dat ze vervalst zijn) maar toch heb ik om persoonlijke redenen liever een Intel (en dus niet INTEL For life!!! AMD is kut) ... ik denk dat de reacties dan wel al veel minder zullen zijn...

Anyway, ik denk niet dat je dit nog gaat lezen maar nog veel succes met je INTEL ( en dit is niet slecht/ironisch bedoeld :p )

Cranox

Legacy Member
Shizzie zei:
anyway, ik koop de dual core.. bedankt voor de reacties.

dit hier gaat te ver... AMD fanaten zijn duidelijk verblind door hun kutbedrijfke dat op rand van faillisement staat.

ik heb altijd met intel gewerkt en nooit mee problemen gehad in tegenstelling tot AMD (ik heb ooit een AMD k5 systeem gebruikt einde jaren negentig en het was een teleurstellende ervaring.)

Goe bezig ....

We proberen u langs alle kanten te overtuigen dat het nu redelijk dom zou zijn om een intel te kopen , duurder , trager, warmer enz... en toch wil je niet luisteren.
Nuja als je keuze gemaakt is zal ik dees closen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan