Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit dan beter dan 1 hd7970? en welke moet ik dan nemen want er zijn er zo tientallen van HD7970 en nog eens zoveel van HD6950 en wat zou uw keuze zijn 1 van HD7970 of 2 HD6950's?phate_13 zei:AMD CrossfireX = Het combineren van 2 GPU's. Je kunt dus 2 HD6950's in je pc steken om zo een gemiddelde prestatiewinst van zo'n 90% te bekomen tov. 1 HD6950.
phate_13 zei:2 HD6950's zijn zeker performanter dan één HD7970 ja.
En gewoon de goedkoopste over het algemeen.
Qua moederbord is het Gigabyte z68x-ud3h toch iets interessanter blijkt.
phate_13 zei:Geen probleem, het is alleen vervelend dat mijn berichtenbox continue vol geraak.
En wel het is wat moeilijk nu om er terug in te komen wat je vereisten precies zijn ed. Ik zal het straks eens verder bekijken als ik de tijd vind. (Overmorgen examen.)
ok bedankt dus ik ga voor een singleMusk zei:Hoewel die kaart bij mijn weten nog niet uit is, zou ikzelf ook opteren voor een Single-card opstelling.
Het is in veel gevallen performanter om twee kaarten te steken, maar je zit met:
- Meer warmteontwikkeling
- Meer geluid (lawaai soms)
- Hoger verbruik (vaak)
- De usual spellen die Crossfire baggerslecht ondersteunen / Soms crappy CrossfireXprofiles
Heb zelf Crossfire zitten en ik zou dan eerder opteren (bij een nieuwe pc!) voor een krachtige kaart te kopen in combinatie met een kwalitatieve, toekomstgerichte voeding. Zodat je in de toekomst, wanneer je systeem niet meer zo heel goed kan bijbenen, een tweede kaart kan bijsteken (in dit geval zou dat dan een 7950 zijn en zou je best een kwalitatieve(!) 650watt voeding steken.)
Ik zie, momenteel, crossfire eerder als een upgrade, niet als een vast onderdeel van een nieuwe setup. Zo had ik beter in plaats van meteen CF5770 te gaan bijvoorbeeld in der tijd een enkele 5850 gestoken en nu een tweede bijgeplaatst.
is dit het moederbord? https://www.alternate.be/html/pcbui...Class=mainboard&artno=GREG41&cn=1&tn=BUILDERSphate_13 zei:2 HD6950's zijn zeker performanter dan één HD7970 ja.
En gewoon de goedkoopste over het algemeen.
Qua moederbord is het Gigabyte z68x-ud3h toch iets interessanter blijkt.