Je mag ook gerust de edit knop gebruilken hoor.
En voor alle duidelijkheid : Dat zijn best wel al een degelijke kast en voeding. Maar als je iets hebt van, ik wil nog wel wat meer geld investeren in de pc, dan is dat het enige wat ik nog kan bedenken dat het "waard" is om in te investeren. CPU, GPU, moederbord, geheugen, ... kunnen niet merkbaar beter.
Dat doet me er aan denken : Wat voor randapparatuur heb je momenteel? Scherm, toetsenbord, geluidsinstallatie, ... dat zijn nog plaatsen waar je altijd extra in kunt investeren.