Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeroenvde zei:2de hands projector kopen en watercoolen die handel!![]()

computer xp zei:Ik ben mijn rear speakers gisteren gaan halen, en ik wou even zeggen dat dit alweer ene bewijs is dat het goed en spotgoedkoop kan in vergelijking met de populaire merken:
http://users.pandora.be/matenhen/audioprofessional.pdf
Zo 2 rakkers voor slechts 40 euro!
Thorens zei:Is het voor films? Niet twijfelen, kopen. SVS hebben zowat de beste home-cinema subwoofers around.
Als ik comp xp mag geloven zijn die AP's toch wel net iets beter als budgetspeakers hoor...duploxxx zei:als ge high end wilt en vraagt moete ook daar dan gaan zoeken he....
hetgeen ge hier geeft is budget serie
Het moet niet veel geld kosten om goed te zijnduploxxx zei:als ge high end wilt en vraagt moete ook daar dan gaan zoeken he....
hetgeen ge hier geeft is budget serie
mijn setup min of meer midrange-highend
harman kardon AVR 8500
http://www.areadvd.de/hardware/harmankardonavr8500.shtml
Kef reference1 front
kef reference1 back
en dit alles met kimber kabel
duploxxx
sub en mid moet ik nog es verder zoeken als ik tijd heb
Skoebiedoe zei:Nee hoor dat bestaat.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de lampen gebruikt in de cinema "watergekoeld" werden.
dacht ek is me iets rijk te worden...
srrduploxxx zei:als ge high end wilt en vraagt moete ook daar dan gaan zoeken he....
hetgeen ge hier geeft is budget serie
mijn setup min of meer midrange-highend
harman kardon AVR 8500
http://www.areadvd.de/hardware/harmankardonavr8500.shtml
Kef reference1 front
kef reference1 back
en dit alles met kimber kabel
duploxxx
sub en mid moet ik nog es verder zoeken als ik tijd heb
computer xp zei:Dit is alles behalve budget lol, dit zijn 30 jaar oude en heel deftige hifi speakers die je nu gerust in de categorie high end mag plaatsen daar die categorie vroeger niet eens bestond. Niks te budget dus en prijs heeft hoegenaamd niks te maken met of het nu hifi of nofi is.
Persoonlijk wil ik u spullekes wel eens tegen de mijne zetten, voorlopig enkel de klasse A amp met teac vrds 10 cd speler en de 2 audio professional ap45's. Is zien wat wat is maar ik kan het eindresultaat al raden dara ik kefs niet plezant vindt om naar te luisteren.
Uw oordeel over dit is maar magertjes hoor.
(die rears die ik liet zien koste trouwens vroeger met de inflatie bijgerekend een long uit je lijf dus budget, no way)
Huh?Skoebiedoe zei:Kan inderdaad zijn dat dat vroeger High-end was maar het kan ook zijn dat het in vergelijking met de high-end nu eerder een midrange is héé.
Maar waarom toch? Denk jij nu echt dat ze in die tijd niet wisten wat goede klank was? Ze wisten maar al te goed (dat wisten ze -naar mijn smaak toch- al 46 jaar geleden toen mijn paar geproduceerd werd).duploxxx zei:maar boxen van die ouderdom heb ik mijn vragen bij, met uw klasse A versterker. zal wel degelijk zijn van geluid, ge hebt er ineens een verwarming bij. (is trouwens ook bij men harman)
maar kan je niet vergelijken met een hedendaagse setup.
dakantochnie zei:Huh?
Sorry hoor, maar dat vind ik redelijk harde bs. Goed materiaal blijft goed materiaal, of dat nu 1 jaar of 40 jaar oud is.
Er zijn trouwens geen echte grenzen verlegd door de jaren heen hoor, integendeel zelfs.
Oh nee, het is ZO eentje ... :ironic:duploxxx zei:maar "het geluid" valt en staat met boxdraad en interlinks.
duploxxx zei:mja het woord "budget" was er misschien wat over inderdaad. en nee ik heb ze nooit gehoord maar boxen van die ouderdom heb ik mijn vragen bij, met uw klasse A versterker. zal wel degelijk zijn van geluid, ge hebt er ineens een verwarming bij. (is trouwens ook bij men harman)
maar kan je niet vergelijken met een hedendaagse setup.
ivm met kef. luistergenot kies je zelf, das een keuze ik ben van mijn setup content. maar "het geluid" valt en staat met boxdraad en interlinks.

Hoe kan je dat nu vergelijken? Er worden helemaal geen bandopnemers meer gemaakt?Skoebiedoe zei:Spreek ik u toch wel tegen hoor.
Ik heb hier een bandopnemer van Kenwood staan die in zijn tijd (dus 30 jaar terug) high-end was maar als je deze nu naast een nieuwe zou leggen zal dat bijlange gene high-end meer zijn hoor.

Dat is dan gewoon nooit high-end geweest. High-end materiaal van 40 jaar geleden moet totaal niet onderdoen voor het huidige high-end materiaal.Skoebiedoe zei:Net zoals ik hier een versterker heb liggen.Deze was high-end maar tegenover de nieuwe versterkers gaat hem toch veel moeten toegeven hoor.
Kwestie van techniek en elektronica is er juist enorm veel op vooruit gegaan.
Allee komaan zeg. Het enigste wat men tegenwoordig beter kan als vroeger is uit kleinere luidsprekers wat meer uit krijgen doormiddel van hoorntjes en software. Maar of de algemene klank en prestaties bij degelijke boxen er op is verbeterd? Ik denk het niet nee, ik ben er zelfs redelijk zeker van.Skoebiedoe zei:Luidsprekers kunnen daar inderdaad mischien iets minder last van hebben maar daar staat de techniek ook niet echt stil.
Soit ga er niet verder over discusieren want dat is toch een straatje zonder einde.
Thorens zei:Oh nee, het is ZO eentje ... :ironic:
Aan kabelfetish doen wij niet mee.
manman moeten we dan nog over audio spreken?.