Archief - High-end, dunne laptop ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phate_13

Legacy Member
Man, hoe narrowminded ben je?

In de eerste plaats : Natuurlijk is dat momenteel wel realiseerbaar, waarom zou dat niet gaan?
In de tweede plaats : Natuurlijk moet er dan een speciale aansluiting voor komen die snel genoeg is. Natuurlijk moeten er drivers voor komen. ... Natuurlijk is daar nog wat werk aan.

Er zou zich dan gewoon een bedrijf zoals intel zich moeten achterzetten omdat een beetje door te ontwikkelen, daar kan men momenteel perfect aan beginnen "realiseren". Er moet gewoon wat werk in gestoken worden.

Aan alle ontwikkelingen is werk nodig. Waarom zit je dit zo hard af te breken? Het is ook maar mijn ideaal concept, het is hier toch totaal niet de bedoeling om dat hier nu uit te werken en op de markt te brengen. Stop bitching.

Molletje

Legacy Member
phate_13 zei:
Man, hoe narrowminded ben je?

In de eerste plaats : Natuurlijk is dat momenteel wel realiseerbaar, waarom zou dat niet gaan?
In de tweede plaats : Natuurlijk moet er dan een speciale aansluiting voor komen die snel genoeg is. Natuurlijk moeten er drivers voor komen. ... Natuurlijk is daar nog wat werk aan.

Er zou zich dan gewoon een bedrijf zoals intel zich moeten achterzetten omdat een beetje door te ontwikkelen, daar kan men momenteel perfect aan beginnen "realiseren". Er moet gewoon wat werk in gestoken worden.

Aan alle ontwikkelingen is werk nodig. Waarom zit je dit zo hard af te breken? Het is ook maar mijn ideaal concept, het is hier toch totaal niet de bedoeling om dat hier nu uit te werken en op de markt te brengen. Stop bitching.

Dit is een thread gemaakt in het subforum Aankoopadvies.
Ik zeg dat ik wacht voor een Windows laptop met thunderbolt voor een eGPU in elkaar te steken en gij begint hier over sprookjes.

Als ik zeg dat het momenteel niet haalbaar is om te maken praat ik niet over Intel maar over een particulier die zijn componenten online zou kopen.

/lock plz

phate_13

Legacy Member
Dan moest je misschien niet verder gaan op mijn thread.

Persoonlijk zou ik graag een uitgebreid docking-systeem zien, met meer dan alleen de GPU. (...) Maar daarmee ben ik off-topic aan het gaan.

Ik geef mijn persoonlijke mening/voorkeur, van wat ik graag zou zien. Ook al zijn het "sprookjes". Maar geef ook dadelijk aan dat het wellicht off-topic is. Jij als topic starter gaat er echter op verder.

Mijn excuses als je dit nu vervelend vindt, maar dat is geen reden om daar volledig "nuts" rond te gaan.

BraveHeart

Legacy Member
Als je games speelt vermijdt alles waar een Intel Graphics Accelerator in steekt, de nieuwe ultraportables en de instapmodellen van apple hebben dezelfde rommel in hun computers zitten, games die een speciale 3D kaart nodig hebben zullen niet werken.

Ik heb niets gezien in die zo geheten ultra books, 3/4 van mijn spellen draaien niet op zo n design computer, dus ja, ga jezelf niet kloten om u zo n design laptopke aan te schaffen, een laptop zonder een echte 3d kaart met dedicated ram geheugen, is rommel, sandy bridge is ook zo iets, koop u een gewone laptop je bespaart je een hoop geld en je hebt een computer die alle software draait.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan