Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snakie zei:Icemat Siberia of Medusa 5.1+versterker beste prijs/kwaliteit voor CSS
-> zie reviews @ google
Zelf heb ik een Icemat Sibera, Sennheiser HD520 & een proff. dj hoofdtelefoon vanin mijne jongen tijd
@computer xp: die zen zalig![]()

Wipeout1990 zei:omg 1700 euro voor een headset
waar gaat de wereld heen
ontopic: pc150 of pc160![]()

distinct zei:leuk speelgoed, maar qua design is het wel enorm lelijk![]()
Met ne werkvloer..... BAH! 
een fabriek moeten we niet op ons hoofd zetten hé, een hoofdtelefoon welcomputer xp zei:Jaaaa design want dat is alles wat een mens nodig heeft :applause:
Ik zou al jullie cd'tjes maar buiten gooien hoor want das op wreed lelijk materiaal gemaakt, gemixed en gemasterd! Brrr kan der al nie aan denken.... :applause:
Of u logitech werd gemaakt in een fabriekMet ne werkvloer..... BAH!
![]()

)kheb genen logitech. waarom koopt gij dan nen BMW als design nie belangrijk is?computer xp zei:Jaaaa design wabt dat is alles wat een mens nodig heeft :applause:
Ik zou al jullie cd'tjes maar buiten gooien hoor want das op wreed lelijk materiaal gemaakt, gemixed en gemasterd! Brrr kan der al nie aan denken.... :applause:
Of u logitech werd gemaakt in een fabriekMet ne werkvloer..... BAH!
![]()

distinct zei:kheb genen logitech. waarom koopt gij dan nen BMW als design nie belangrijk is?![]()
