Archief - HEADSET voor te L33T CSS'en

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
zalman theatre 6 5.1 headset die gebruik ik en die gaat ook vree goed.

ComputerVISTA

Legacy Member
Snakie zei:
Icemat Siberia of Medusa 5.1+versterker beste prijs/kwaliteit voor CSS
-> zie reviews @ google

Zelf heb ik een Icemat Sibera, Sennheiser HD520 & een proff. dj hoofdtelefoon vanin mijne jongen tijd :D

@computer xp: die zen zalig :p


En ik heb nog gezwegen dat hij een mengtafel nodig heeft en een extra phantoom 48Volt voeding voro de mics :rofl:

En da voor wat te gamen :lol:

Razzia

Legacy Member
omg 1700 euro voor een headset

waar gaat de wereld heen :cry:

ontopic: pc150 of pc160 :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Wipeout1990 zei:
omg 1700 euro voor een headset

waar gaat de wereld heen :cry:

ontopic: pc150 of pc160 :)


nee nee die 1700 is enkel voor een stereo akg c414 microfoon setup zonder btw :cool:

ComputerVISTA

Legacy Member
distinct zei:
leuk speelgoed, maar qua design is het wel enorm lelijk :p


Jaaaa design wabt dat is alles wat een mens nodig heeft :applause:

Ik zou al jullie cd'tjes maar buiten gooien hoor want das op wreed lelijk materiaal gemaakt, gemixed en gemasterd! Brrr kan der al nie aan denken.... :applause:

Of u logitech werd gemaakt in een fabriek o_O Met ne werkvloer..... BAH!

:lol:

GhO$T

Legacy Member
computer xp zei:
Jaaaa design want dat is alles wat een mens nodig heeft :applause:

Ik zou al jullie cd'tjes maar buiten gooien hoor want das op wreed lelijk materiaal gemaakt, gemixed en gemasterd! Brrr kan der al nie aan denken.... :applause:

Of u logitech werd gemaakt in een fabriek o_O Met ne werkvloer..... BAH!

:lol:
een fabriek moeten we niet op ons hoofd zetten hé, een hoofdtelefoon wel :p
(niet dat het mij iets uitmaakt hoe zoiets eruit ziet, tis nie alsof ge daarmee over 't straat loopt te showen :unsure: )

distinct

Legacy Member
computer xp zei:
Jaaaa design wabt dat is alles wat een mens nodig heeft :applause:

Ik zou al jullie cd'tjes maar buiten gooien hoor want das op wreed lelijk materiaal gemaakt, gemixed en gemasterd! Brrr kan der al nie aan denken.... :applause:

Of u logitech werd gemaakt in een fabriek o_O Met ne werkvloer..... BAH!

:lol:
kheb genen logitech. waarom koopt gij dan nen BMW als design nie belangrijk is? :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
distinct zei:
kheb genen logitech. waarom koopt gij dan nen BMW als design nie belangrijk is? :unsure:


Das een 2de hands ding dat heel goed geprijsd stond (als ge het toch moet weten) daar mocht van mij even goed nissan op gestaan hebben.


BTW: die bmw zen design is toch niet echt spectaculair he :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan