Archief - HEADSET voor te L33T CSS'en

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flyingdutchman

Legacy Member
ja ,ik ga dus naar een lan , en ik heb GEEN headset, sinds ik thuis met mijn 2.1 set game. ik ben een jonge die om de mentaliteit goedkoop=duurkoop gaat.
dus zou ik graag een advies willen voor een game headset van ZEER hoge kwaliteit

Massis

Legacy Member
logitech precision gaming headset is'n leuke headset, behoorlijke kwaliteit, wree goeie micro...
kost een 40€

als ge echt geld teveel hebt : koopt u ne sennheiser van 100€ ofzo

daFour

Legacy Member
die audio 90. van plantronics vonnek vree goe voor te cs'sen , zeer harde bass en eigenlijk goei geluid ook,ik gebruik hier nu een sennheiser hd 201 en heb er ook niet van te klagen maar is meer voor muziek bedoeld

ComputerVISTA

Legacy Member
Wat is je budget? Bereid voor aparte hoofdtelefoon en zwanenhals micro te gaan?

distinct

Legacy Member
SEARCH!
en ik gebruik een sennheiser PC150, vind ik een heel goede headset. CPL heeft er ook mee gespeeld vorig jaar dacht ik :)

zweebee

Legacy Member
steelpad steel sound 5H voor headset
sennheiser voor koptel

sneax

Legacy Member
bijna hiemand hier heeft iets zinnigs gezegd, waarom niet gewoon een paar reviews lezen?

medusa 5.1 headset met apparte amplifier (géén usb dus, digitaal aan te sluiten op de digital out van uw soundcard) zijn de allerbeste prijs/kwaliteit

ComputerVISTA

Legacy Member
flyingdutchman zei:
zwanewatte ? budget is €5683 :p


Als u budget zo hoog is:

AKG K1000 koptelefoon: High end hifi stereo hooftellefoon met electrostatische weergevers +- 1000 euro.

Als micro: AKG c414 ook electrostatische grootmembraamicrofoon +- 1000 a 1100 euro. Stereo versie is +- 1700 euro.



heb ik allemaal en klinkt voortreffelijk, eigen meening dus + ervaring!

flyingdutchman

Legacy Member
beadnkt voor jullie hulp, maar ik denk dat ik voor de PC150 ga, dat lijkt me ne zeer goeie

ComputerVISTA

Legacy Member
flyingdutchman zei:
beadnkt voor jullie hulp, maar ik denk dat ik voor de PC150 ga, dat lijkt me ne zeer goeie


jama jama wat ik u daar zei leunt beter aan bij u ruim budget :p

Nu niet terug spartelen he :p

Aresonlyone

Legacy Member
Kheb sennheiser en pc 165 en ik moet zeggen dat'k daar heel tevreden van ben. Mooie bassen enzo maar ik denk dat die 150 dat bijna zal evenaren hoor.

dawN_-

Legacy Member
moest ik nu nog ene kopen ist de ICEMAT Siberia. of the steelpad 5H
ik bezit nu een PC150 en heel content van.
levert zalige sound.
en ik dat de www.rodcad.be de siberia headset van icemat aan 54€ had :)

Snakie

Legacy Member
Icemat Siberia of Medusa 5.1+versterker beste prijs/kwaliteit voor CSS
-> zie reviews @ google

Zelf heb ik een Icemat Sibera, Sennheiser HD520 & een proff. dj hoofdtelefoon vanin mijne jongen tijd :D

@computer xp: die zen zalig :p

GhO$T

Legacy Member
flyingdutchman zei:
beadnkt voor jullie hulp, maar ik denk dat ik voor de PC150 ga, dat lijkt me ne zeer goeie
;) jamaar eerst zeg je dat het eentje van zéér goede kwaliteit moet zijn en dat budget van geen tel is en kom je hier mee af ;)

Rommel zal het wel niet zijn maar het is toch eerder mid-range ofzo ipv zéér goede kwaliteit, dat kost toch net iets meer zoals comp xp al aantoonde :D .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan