Boom stam
Legacy Member
Hallo, aangezien mijn sony ericson 510 I(of zoiets
) kapot is, ben ik van plan een nieuwe te kopen! Liefst 1 die dichtklapbaar is, en met gewone toesten(dus geen joystick, zoals men vorige gsm, dat is vrij snel kapot)!
Mijn budget is iets van een 100 euro en 150 euro MAX!
Wat ik wil hebben?
-Mooi design
-Camera(met vrij goede kwaliteit)
-genoeg ruimte om op te slagen
Meer moet het niet zijn, liefst ook deftig geluid, maar dat zal bij de meeste al wel zijn denk ik? Het merk maakt ook niet uit! Nokia, siemmens, sony ericson, het maakt voor mij niet veel uit
MAAR
de gsm moet wel werken met mijn simkaart, ik weet niet of het dan uitmaakt wel merk van gsm je hebt?
Alvast bedankt.
) kapot is, ben ik van plan een nieuwe te kopen! Liefst 1 die dichtklapbaar is, en met gewone toesten(dus geen joystick, zoals men vorige gsm, dat is vrij snel kapot)!Mijn budget is iets van een 100 euro en 150 euro MAX!
Wat ik wil hebben?
-Mooi design
-Camera(met vrij goede kwaliteit)
-genoeg ruimte om op te slagen
Meer moet het niet zijn, liefst ook deftig geluid, maar dat zal bij de meeste al wel zijn denk ik? Het merk maakt ook niet uit! Nokia, siemmens, sony ericson, het maakt voor mij niet veel uit
MAAR
de gsm moet wel werken met mijn simkaart, ik weet niet of het dan uitmaakt wel merk van gsm je hebt?
Alvast bedankt.


