Archief - Gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boom stam

Legacy Member
Hallo, aangezien mijn sony ericson 510 I(of zoiets :) ) kapot is, ben ik van plan een nieuwe te kopen! Liefst 1 die dichtklapbaar is, en met gewone toesten(dus geen joystick, zoals men vorige gsm, dat is vrij snel kapot)!

Mijn budget is iets van een 100 euro en 150 euro MAX!
Wat ik wil hebben?

-Mooi design
-Camera(met vrij goede kwaliteit)
-genoeg ruimte om op te slagen

Meer moet het niet zijn, liefst ook deftig geluid, maar dat zal bij de meeste al wel zijn denk ik? Het merk maakt ook niet uit! Nokia, siemmens, sony ericson, het maakt voor mij niet veel uit

MAAR
de gsm moet wel werken met mijn simkaart, ik weet niet of het dan uitmaakt wel merk van gsm je hebt?

Alvast bedankt.

-dawnz-

Legacy Member
Ik heb me gisteren de Motorola LSVR L7 aangeschaft ...
PRACHT VAN EEN DING !!!! :love: :love:
2 geheugenkaartjes bijgelevert van elk 64MB hier ;)
lekker plat zoals aan iPOD
TFT met 262.000 kleuren (prachtig)
de video's die erop staan is eve goeie kwaliteit als men TV hierthuis
nice fototoestel erin
ZALIG GELUID :D
zalig key-board

voor mij is da perfect :applause:
kost wel 230€ maar je hebt zeker waar voor je geld :D

Boom stam

Legacy Member
230 is iets te veel voor mij :) Het probleem is dat ik men K500I nog maar een dik jaar heb! En daarom wil ik niet weer zoveel geld geven aan een gsm!


SAMSUNG SGH-X640
Is dit een deftig toestel? Kheb er al wat info over gevonden, en het lijkt wel iets vrij goed te zijn :) Zeker voor mij in ieder geval.

Die Z530I is ook wel de moeite denk ik :)
Ik ga morgen eens kijken een winkel, weten julllie of dit model(samsung sgh-x640) nog gemakkelijk te vinden is?


Edit: ik lees net dat de batterij van de sgh-x640 niet lang meegaat, dat is toch wel minder imo...
Thx aan degene die antwoorden :)

desert storm

Legacy Member
Boom stam zei:
Hallo, aangezien mijn sony ericson 510 I(of zoiets :) ) kapot is, ben ik van plan een nieuwe te kopen! Liefst 1 die dichtklapbaar is, en met gewone toesten(dus geen joystick, zoals men vorige gsm, dat is vrij snel kapot)!

Mijn budget is iets van een 100 euro en 150 euro MAX!
Wat ik wil hebben?

-Mooi design
-Camera(met vrij goede kwaliteit)
-genoeg ruimte om op te slagen


Meer moet het niet zijn, liefst ook deftig geluid, maar dat zal bij de meeste al wel zijn denk ik? Het merk maakt ook niet uit! Nokia, siemmens, sony ericson, het maakt voor mij niet veel uit

MAAR
de gsm moet wel werken met mijn simkaart, ik weet niet of het dan uitmaakt wel merk van gsm je hebt?

Alvast bedankt.

dat rode voor €150 max??? vergeet het. het enigste wat ik zowat kan bedenken is idd de SGH-X640 of de SE Z520i...

Boom stam

Legacy Member
Hmm, dat is toch wel mogelijk denk ik!
Mijn k500I(175 euro, een jaar geledenà had best goeie foto's, natuurlijk niet zo echt als tv of camera, maar dat bedoel ik ook niet he, gwn foto's waarop je duidelijk iets ziet. Tegenwoordig heb je toch al zo'n gsm denk ik hoor?
En van die opslagruimte,mja, ik weet niet wat er veel is voor zo'n gsm, maar ik bedoel dan gwn vooral sms'jes en foto's. Dus niet zo dat je om de 20 berichten je inbox moet leegmaken!Maar ik moet nu ook niet bv. 2 uur aan filmpjes opnemen of weetikveel. Mss zei ik het wat verkeerd, maar aangezien ik er echt niet veel van ken...:) En dit was er ookal een jaar geleden in mijn K500I,dus dan moet dat nu toch ook zeker kunnen?


grtz

desert storm

Legacy Member
Boom stam zei:
Hmm, dat is toch wel mogelijk denk ik!
Mijn k500I(175 euro, een jaar geledenà had best goeie foto's, natuurlijk niet zo echt als tv of camera, maar dat bedoel ik ook niet he, gwn foto's waarop je duidelijk iets ziet. Tegenwoordig heb je toch al zo'n gsm denk ik hoor?
En van die opslagruimte,mja, ik weet niet wat er veel is voor zo'n gsm, maar ik bedoel dan gwn vooral sms'jes en foto's. Dus niet zo dat je om de 20 berichten je inbox moet leegmaken!Maar ik moet nu ook niet bv. 2 uur aan filmpjes opnemen of weetikveel. Mss zei ik het wat verkeerd, maar aangezien ik er echt niet veel van ken...:) En dit was er ookal een jaar geleden in mijn K500I,dus dan moet dat nu toch ook zeker kunnen?


grtz

m'n ma haar nokia 6020 heeft ook een cam en zo geweldig vind ik dat nu niet hoor... m'n webcam van €15 uit de aldi trekt straks betere foto's :wtf:

de enigste goeie foto's die ik al persoonlijk heb gezien zijn van een SE K750i... (die heeft dan natuurlijk ook een 2MP-exemplaar aan boord)

hstone

Legacy Member
Deze panasonic heeft een goede prijs/kwaliteit

16000000 kleuren, 2.0 Mpixels, bluetooth, mp3, infrarood, ....
voor €169 bij phonehouse.

Heb die gisteren in mn handen gehad en die is stevig, goed te bedienen en het verschil tussen dat scherm en mijn k750i is toch wel goed merkbaar.

DPL

Legacy Member
idd aanrader

maat van mij heeft die en da ding is echt maklijk omte gebruike 2 mpix enal.. hier doet ge zeker geen miskoop mee

FlameDB

Legacy Member
Boom stam zei:
230 is iets te veel voor mij :) Het probleem is dat ik men K500I nog maar een dik jaar heb! En daarom wil ik niet weer zoveel geld geven aan een gsm!


SAMSUNG SGH-X640
Is dit een deftig toestel? Kheb er al wat info over gevonden, en het lijkt wel iets vrij goed te zijn :) Zeker voor mij in ieder geval.

Die Z530I is ook wel de moeite denk ik :)
Ik ga morgen eens kijken een winkel, weten julllie of dit model(samsung sgh-x640) nog gemakkelijk te vinden is?


Edit: ik lees net dat de batterij van de sgh-x640 niet lang meegaat, dat is toch wel minder imo...
Thx aan degene die antwoorden :)

batterij gaat langer mee dan mijn x660, dus zeker nie te klagen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan