Archief - Graka voor <€250 (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Goede kaart, Duitsland heeft over het algemeen goede service, velen bestellen daar :)

Geile Beer

Legacy Member
Aha! En heeft iemand al ervaring met die winkel? Wat zijn verzendkosten? Is Point Of View een degelijk merk?

Mich

Legacy Member
hier is de 6800GS nog goedkoper (244€). Point of View is een zeer degelijk merk, evenals die MSI.

Geile Beer

Legacy Member
Mja, nog een vraagske:

&#8226; Core clock: 425MHz
&#8226; Memory clock: 1000MHz

Da is toch makkelijk te oc'en naar 525/1150, toch?


Thx, Mitch. Ik denk da Tones idd beste keus is, die winkel ken ik al door en door en MSI is een merk da ik vertrouw!

EDIT: IDD ik moet AGP hebbe :p

Yank

Legacy Member
- 'k dacht dat ge bij alternate.de nog extra BTW had (door verschil duitsland-belgië qua BTW voor hardware), maar niet helemaal zeker
- 'k denk niet dat de core zo makkelijk 525 gaat halen. De GS-versie heeft standaard al vrij hoog geklokte core, maar nog eens 100Mhz hoger gaat maar in heel weinig gevallen gaan zonder hoger voltage. RAM zal in meeste gevallen wel 1150 halen.

Dakantochnie

Legacy Member
@Geile Beer: tof dat je mijn posts nooit leest zeg. :)
Ik zei daarin dus dat de AGP versie maar op 350mhz core geclockt was, en daarachter zei Davion al meteen dat het niet zo moeilijk mag zijn om die op 425 te krijgen.

solix

Legacy Member
codima is een goede winkel. Verzendingskosten 10&#8364; of 15&#8364; via een koerier of gratis bij afhalen aan de winkel :p

Geile Beer

Legacy Member
Hoi, ff schoppen voor een vraagje:

Ik heb bij www.azerty.nl iet eigenaardigs gezien.

Bij AGP, Asus staat er het volgende:

Asus N6800/TD 512 MB, AGP 8X

Grafische engine: nVidia GeForce 6800
Geheugen: 512 MB
Type geheugen: DDR2


512Mb ???????!!!!!!! WTF?


Hoe zit dat? Is dat inderdaad 512Mb of gewoon een typo? En dit zijn de clocks ervan:

Engine kloksnelheid: 350 MHz
Geheugen kloksnelheid: 540 MHz
RAMDAC: 400 MHz


Is dit beter of slechter dan de 6600GT en de 6800GS?


De prijs is nog vetter: € 193,99


Is dit idd een goede kaart, of ben ik weer verblind door het grote geheugen...

solix

Legacy Member
Ik zou eerder voor de 6800gs gaan, waarom omdat ik weet dat de 6800gs beter presteert dan de 6800td en de gs heeft DDR3 wat beter is dan de DDR2.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Het geheugen alleen wil niets zeggen.
Als je de link volgt naar de productpagina op de site van Asus zie je trouwens klaar en duidelijk dat het wel degelijk 512MB is..

Geile Beer

Legacy Member
Mja, die ASUS site heb ik idd al gistere bekeken. Schreef maar wat :p
Was gewoon een beetje verbaasd.

Kan iemand benchmarks geven van de 6800TD vs. 6800GS??? Ik wil weten of het die €50 meer wel waardt is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan