Archief - graka te laat!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

large

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
PCI-E naar AGP convertor bestaat niet.
Je kan een AGP-kaart aansluiten op een PCI-E mobo door middel van dat verloopstukje (dacht dat de producent Albatron was) maar het omgekeerde gaat niet.
Net hetgene dat jij dus eigelijk nodig zou hebben.
meent ge da ofwa??? :doh: :angry: :confused: :cry:
tog miskoop:sad:

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Helaas...
Je had eerder naar aankoopadvies moeten komen als je 't mij vraagt. :p Daar ging dan zeker wel op gelet worden.
Ik geef het een kleine kans dat zoiets toch bestaat maar dat is dan volledig buiten mijn weten om. Ik ben bijna zeker van niet.

Je kan ook nog altijd trachten die kaart te verkopen en een andere kaart kopen (op AGP dan wel, vergis je geen 2de keer) ofwel een nieuw moederbord met PCI-E aansluiting.

Davion

Legacy Member
Ge had idd een AGP kaart moeten kopen..
Albatron heeft idd zo een tussenstukje, maar dat werkt alleen op Albatron moederborden en dan komt u graka een pak hoger waardoor ge een superbrede kast eigenlijk nodig hebt, best is dus een AGP graka of PCI-E moederbord komen, een S939 PCI-E moederbord komt rond de 100€, een MSI K8N Neo4-FI bvb.

large

Legacy Member
ja ik wou tog een ander moederbord kopen en nu met kerstmis loopt er tog geld binnen.
maja kwou liever gewoon zo houde

GhO$T

Legacy Member
large zei:
ja ik wou tog een ander moederbord kopen en nu met kerstmis loopt er tog geld binnen.
maja kwou liever gewoon zo houde
stuur u kaart dan terug hé, ge hebt in duitse winkel gekocht dus ik veronderstel verkoop op afstand? -> indien wel kan je binnen x-aantal dagen steeds beslissen om product terug te geven.

Neem contact op met die winkel, leg u probleem uit en zeg dat je desnoods gewoon wilt ruilen voor een agp kaart (geld teruggeven gaan ze waarschijnlijk niet willen doen, maar als je in de plaats een ander product van dezelfde waarde uit hun winkel neemt zullen ze hopelijk wel akkoord zijn)

en volgende keer u informeren voor ge zomaar iets koopt ;)

large

Legacy Member
GhO$T zei:
stuur u kaart dan terug hé, ge hebt in duitse winkel gekocht dus ik veronderstel verkoop op afstand? -> indien wel kan je binnen x-aantal dagen steeds beslissen om product terug te geven.

Neem contact op met die winkel, leg u probleem uit en zeg dat je desnoods gewoon wilt ruilen voor een agp kaart (geld teruggeven gaan ze waarschijnlijk niet willen doen, maar als je in de plaats een ander product van dezelfde waarde uit hun winkel neemt zullen ze hopelijk wel akkoord zijn)

en volgende keer u informeren voor ge zomaar iets koopt ;)
jep ik heb een e-mail gestuurd en ik ga zien wat ze zegge. maar ik wist nie wa die pci en agp woude zeggen en nu wel.Dus ik hoop da ik iet anders mag kieze of winkelwaarde krijg.Maar nu voor een agp kaart dan

fraCk

Legacy Member
large zei:
jep ik heb een e-mail gestuurd en ik ga zien wat ze zegge. maar ik wist nie wa die pci en agp woude zeggen en nu wel.Dus ik hoop da ik iet anders mag kieze of winkelwaarde krijg.Maar nu voor een agp kaart dan
niet zo slim hé, bestellen zonder dat ge het weet :s
nu weet je het voor volgende keer hé ;)

large

Legacy Member
allé bedankt voor jullie hulp.
misschien enige suggesties naar een andere agp kaart?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan