Archief - graka te laat!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

large

Legacy Member
ik heb een nieuwe grake gekocht. een X800GTO pci express (is da een test kaart die pci?). Maar zée past niet in mijn gleuf voor een videokaart. Wat moet ik doen of heb ik gewoon pech ? en zal ik me er bij moete neerleggen

Howitzer

Legacy Member
Wat voor een moederbord heb je?, staat er toevallig ergens AGP op?, want dan zal ze niet werken :x (PCI-E en AGP zijn verschillende sloten voor videokaarten)

Dakantochnie

Legacy Member
PCI-E (express) is de opvolger van AGP, het soort van slot waarmee jouw mobo zal uitgerust zijn.
Maar, moest je verkeerd gekocht hebben: er bestaan tussenstukjes waarmee je een PCI-E kaartje toch kan aansluiten op een AGP slot. ;)

large

Legacy Member
dakantochnie zei:
PCI-E (express) is de opvolger van AGP, het soort van slot waarmee jouw mobo zal uitgerust zijn.
Maar, moest je verkeerd gekocht hebben: er bestaan tussenstukjes waarmee je een PCI-E kaartje toch kan aansluiten op een AGP slot. ;)
waarda? en richtprijs?

large

Legacy Member
eu ik weet nie veel van moederborde. ma het is een moederbord van asus en processor amd64 3000+. (sorry als het antwoord da ge zoekt hier nie bij staat want met moederborde hoe ikme nie veel bezig)

Dakantochnie

Legacy Member
large zei:
waarda? en richtprijs?
Waar je het haalt weet ik niet precies, dat moet je is aan Davion of zo vragen, en ik dacht dat het maximum €10 kostte.

large

Legacy Member
weet ge nu genoeg over men moederbord? want anders moet ge het zegge

Dakantochnie

Legacy Member
large zei:
eu ik weet nie veel van moederborde. ma het is een moederbord van asus en processor amd64 3000+. (sorry als het antwoord da ge zoekt hier nie bij staat want met moederborde hoe ikme nie veel bezig)
Download dan eens een programma zoals Sisoft Sandra.

koe-tje

Legacy Member
Als zo'n tussenstukje bestaat, weet iemand waar ik dit kan vinden?

Dakantochnie

Legacy Member
large zei:
weet ge nu genoeg over men moederbord? want anders moet ge het zegge
Nee, je moet eens met Sisoft Sandra (zie vorige post) nakijken welk typenummer je hebt.

fraCk

Legacy Member
Hoogstwaarschijnlijk asus a8v gedoe, maarja ik hoop voor u van niet.
Waar haal je zo een tussenstukje dan? Nooit van gehoord :)

large

Legacy Member
ja tis een a8v deluxe . ma als er een tussenstukske bestaat, dan is da tog een vrij goeie kaart?

fraCk

Legacy Member
large zei:
ja tis een a8v deluxe . ma als er een tussenstukske bestaat, dan is da tog een vrij goeie kaart?
Kunt ge die kaart niet inruilen als ge hem pas hebt gekocht?
Van dat tussenstukje ben ik zelf nog aant uitzoeken wat da is :)

large

Legacy Member
fraCk zei:
Kunt ge die kaart niet inruilen als ge hem pas hebt gekocht?
Van dat tussenstukje ben ik zelf nog aant uitzoeken wat da is :)
ik heb die via internet gekocht. ik denk nie da ze het dar gaan terug nemen.op komplett had ik die gekocht.

Dakantochnie

Legacy Member
large zei:
misschien eerst uitkijken naar een tussenstukske?
Idd ja, Davion zal jullie zo dadelijk wat verduidelijking brengen over dat tussenstukje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan