Archief - Grafische kaart in nieuwe pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dvas'Shifty

Legacy Member
Awel ik verkies toch zekerheid boven alles hoor :)

Betere een voeding die iets meer watt heeft dan een die te weinig heeft ;)

SMa

Legacy Member
Xer0x zei:
@sheep
voedingen worden hier op het forum idd zwaar overroepen.
Daar mag je zeker van zijn
En dan nog te denken dat er verwacht wordt dat Intel & AMD het stroomverbruik van hun cpu's zullen laten zakken...
Enkel voor zware SLI configuraties zullen nog zware voedingen nodig zijn.

boostah

Legacy Member
Xer0x zei:
dat "veegeffect" heet ghosting en komt doordat de beelden te snel na elkaar komen en het ene nog niet helemaal weg is en het volgende al op het scherm komt.
wees maar gerust dat je dat zult hebben. om acceptabel te kunnen gamen moet je een scherm van min dan 12ms hebben. (wat niet wil zeggen dat dit dan ghosting vrij is, zelfs 2ms schermen hebben nog iets of wat ghosting)

EDIT @sheep
voedingen worden hier op het forum idd zwaar overroepen.

das ook niet waar ,hangt van persoon tot persoon af

ik zit hier achter een 25ms scherm en ik zie geen ghosting, andere mensen hier ook niet, slechts sommige

ik zou zeggen probeer eerst op je tft, als dat tegensteekt koop dan een nieuw, kan zijn dat je er niks van merkt

and btw de ghosting op 2ms, als je al ziet (en die zie ik wel :p) is van een andere soort dan deze op tragere schermen

SMa

Legacy Member
onlangs heb ik gewerkt op een breedbeeld tft met 18ms
zelf de muis gaf een ghost-effect

-Timo-

Legacy Member
ALS ik AMD neem, is dit dan een goede keuze ? :
AMD Athlon 64 X2 3800+ 64bit,dual-core,Skt 939,Retail

Stre@mus

Legacy Member
Je zocht nog manieren om je pa te overtuigen:
  • Zoals reeds gezegd is AMD goedkoper als je kijkt naar de verhouding prijs/performantie
  • Voor games is AMD zeker sneller
  • Een AMD verbruikt minder dan een vergelijkbare Intel
  • In deze review zie je duidelijk dat AMD in quasi alle testen de bovenhand haald. Ok, het betreft hier de topmodellen, zowel van AMD als van Intel, maar de lijn kan doorgetrokken worden naar de goedkopere processoren.

'k Hoop dat je je vader hiermee kan overtuigen. En als hij bij Intel blijft zweren, vraag dan 150€ extra voor de "extra Intel kosten". :rofl:

-Timo-

Legacy Member
Is een X2 3800 + wel goed genoeg ? (met welke Intel te vergelijken qua prestatie ?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan