Archief - goeie game muis.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bever01

Legacy Member
hallo iedereen

Ik heb momenteel de G500 van Logitech en ook de G5.

Nu ik vindt dat de G500 te klein is , en veel te luidruchtig bij het klikken.

Is er een grote stille gaming muis??

Is maar ik heb vrij grote handen, ben zelf ook groot.


iemand een voorstel van producten?

Voor mij zijn side buttons genoeg.

Het hoeft geen verlichting of gewichtjes te hebben.

Boemkool

Legacy Member
Als je je zorgen maakt over het geluid en de grootte kun je best gewoon een winkel binnenstappen (Fnac, mediamarkt,...) en wat muizen in de hand nemen om te zien wat jou het beste ligt. Persoonlijk vind ik mijn Razer Deathadder echt geweldig, en de Logitech van men broer vind ik vreselijk, met zo'n scroll die blijft draaien

bever01

Legacy Member
want het is zo. wanneer ik mijn hand op mijn G500 leg, dan komen mijn vingers er zelf over. maar is het de bedoeling dat je tijdens het gamen je arm volledig gestrekt houd? En dan je muis vast houdt. Want mss is mijn houding verkeerd?

remongske

Legacy Member
bever01 zei:
want het is zo. wanneer ik mijn hand op mijn G500 leg, dan komen mijn vingers er zelf over. maar is het de bedoeling dat je tijdens het gamen je arm volledig gestrekt houd? En dan je muis vast houdt. Want mss is mijn houding verkeerd?

Volgens mij kies je je houding zelf wat hé, ik vb "rijd" met mijn palm van m'n hand over de tafel, in feite liggen enkel m'n vingers op m'n muis (zéér kleine muis wel, en grote handen :) )

Maar ik voel me er goed bij, game er zelf mee :D

Dit is volgens mij elk z'n eigen keuze, dus best zoals hierboven vermeld winkel binnenstappen en uitproberen ;)

R3L4X

Legacy Member
Voor muizen is het vrij moeilijk om iemand in een specifieke richting te sturen, best is dat je zo veel mogelijk test en bekijkt voor welk type games je hoofdzakelijk gaat, bv. voor WoW kan je voor een Razer Naga gaan door de extra knoppen aan de zijkant.

bosiwollig

Legacy Member
de g500 is toch een v/d grotere muizen? Ik denk dat je nirt veel groter gaat vinden. Ik kan mis zijn :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan