Archief - Goeie Case kwa Design en kwaliteit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
makavel! zei:
oeps ... 'k had het op de p160 :x
vo zover dak zie zit in iedere grill zo'n blauwe licht, ne ledje is da denkek? da zit vanboven in die grills. volgens dak zie moete het hdrack eruit vijzen om eraan te kunnen + miss dat ge nog andere dingeskes zult moetenw eghalen, da kannek nie zo goed zien.

Mr. M

Legacy Member
FoRCe zei:
eens een Lian Li wilde geen andere meer :)
niet helemaal akkoord
tis ni da het geen goede cases zijn, verre van
ma mijn volgende case wordt toch een coolermaster stacker ze :)

tis wel een feit dat het heel afgewerkte cases zijn die van lian li
ma ze presteert toch ni wa k er had van verwacht (moet ze ope zette want anders wordt ze te warm)

nu ja, mss best het er op houden dat ik de foute case voor mij heb gekocht :)
want het removable mobo tray en die removable HDD case is idd vreselijk handig

Davion

Legacy Member
@Da_GoDoFuNReaL: Het deurtje van mijne Sonata heeft al wat meegemaakt, zo fragiel is dat niet imo ;p

FoRCe

Legacy Member
Mr. M zei:
niet helemaal akkoord
tis ni da het geen goede cases zijn, verre van
ma mijn volgende case wordt toch een coolermaster stacker ze :)

tis wel een feit dat het heel afgewerkte cases zijn die van lian li
ma ze presteert toch ni wa k er had van verwacht (moet ze ope zette want anders wordt ze te warm)

nu ja, mss best het er op houden dat ik de foute case voor mij heb gekocht :)
want het removable mobo tray en die removable HDD case is idd vreselijk handig


Default kan deze idd nog beter, ma mits beetje modding ruled die gewoon alle cases :)
Lian-Li is superlicht, afgewerkt en gemakkelijk te modden (voor zover dat nodig is).

Mr. M

Legacy Member
FoRCe zei:
Default kan deze idd nog beter, ma mits beetje modding ruled die gewoon alle cases :)
Lian-Li is superlicht, afgewerkt en gemakkelijk te modden (voor zover dat nodig is).
mja, k vind em persoonlijk ook wa klein
alle ja, mijn HDD bay zit vol nu
en ik ben al ni super handig me kabels, dus da hangt ook al goe vol
sinds k ne nieuwe cooler heb zijn mijn temps nu wel goe, ma toch k durf ze echt ni toedoen me zo weinig airflow (HDD's en kabels blokke da volledig)

nu ja, zoals k al zei ligt het ook e beetje aan mij :), k denk da kleine cases al ni aan mij besteed zijn ook ni (aan kabels prullen enzo is ni echt mijn ding)

TX.Conn

Legacy Member
Zucht zit met een dilemma :doh: .

Alles is besteld ook de Case,... maar al paar dagen ben ik aan het twijfelen om een andere case aan te vragen,...

Dit is de case die al besteld is:
http://www.casetrace.be/trio2.htm

Nu ben ik aan het twijfelen om deze te nemen:
http://www.nzxt.com/Lexa.php

Is de lexa beter of evengoed als de sunbeam?

De sunbeam ziet er in mijn ogen niet zo stevig uit als die lexa of is da gewoon gezichtsbedrog :unsure: .

Davion

Legacy Member
Lijken mij beide stevige cases, die Lexa heeft een iets 'uitdagender' design, uiteindelijk kies jij hé Conn :)

TX.Conn

Legacy Member
Davion zei:
Lijken mij beide stevige cases, die Lexa heeft een iets 'uitdagender' design, uiteindelijk kies jij hé Conn :)

uhu :) ,... Kga bij de Sunbeam Trio Black blijven.

Sunbeam kost 80 €
NZXT LEXA 149 €

Beetje teveel geld voor die Lexa case.

Van alle 2 nog wa reviews gelezen,... veel verschil zal er wel niet zijn van beide cases dan alleen de look.

Thx iedereen voor nuttige tips, topic mag geclosed worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan