SilentSpring
Legacy Member
k, zal wss voor morgen zijn. kzal zien ofdak mn kodak vandaag nog vind (en alsk mn frans afgeblokt krijgdawN_- zei:die Antec P160
man ... hattek die ietske later uitgekomme stond die hier ipv die superlanboy.
das zo een zalige en mooi case.
die case vind ik echt af.
Den Freddie ... pak eens een foto plz![]()
)
heb wel pics van voorkant + zijkant ne stuk mee. ma zoals ge ne beetje kunt zien is zijkant enzo identiek van kleur als de rest dusja.
ad:
