Archief - Goeie Case kwa Design en kwaliteit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
dawN_- zei:
die Antec P160
man ... hattek die ietske later uitgekomme stond die hier ipv die superlanboy.
das zo een zalige en mooi case.
die case vind ik echt af.
Den Freddie ... pak eens een foto plz :)
k, zal wss voor morgen zijn. kzal zien ofdak mn kodak vandaag nog vind (en alsk mn frans afgeblokt krijg:p)

SilentSpring

Legacy Member
dawN_- zei:
bwa kzou em graag helemaal eens zien :)
k, eb niet de ganse case mee want anders moek die gans uit mn bureau halen enzo, en dan vallen al mn mooi geordende kabels weer door elkaar enzo, hoop dagget begrijpt;) heb wel pics van voorkant + zijkant ne stuk mee. ma zoals ge ne beetje kunt zien is zijkant enzo identiek van kleur als de rest dusja.

pics:
voorkant met flitser
voorkant zonder flitser
voorkant nog es met flitser
voorkant dark
voorkant dark 2
voorkant+zijkant met plexi

srry voor eventuele slechte kwaliteit, ma is ne cam van de lidl en in zo'n dinge is ie nie echt de beste:p

Jense777

Legacy Member
De Antec P-180 is ook een beauty. Stevig en mooi qua design. Al heeft die wel een prijskaartje van 130 EUR.

dawN_-

Legacy Member
Den Freddie zei:
k, eb niet de ganse case mee want anders moek die gans uit mn bureau halen enzo, en dan vallen al mn mooi geordende kabels weer door elkaar enzo, hoop dagget begrijpt;) heb wel pics van voorkant + zijkant ne stuk mee. ma zoals ge ne beetje kunt zien is zijkant enzo identiek van kleur als de rest dusja.

pics:
voorkant met flitser
voorkant zonder flitser
voorkant nog es met flitser
voorkant dark
voorkant dark 2
voorkant+zijkant met plexi

srry voor eventuele slechte kwaliteit, ma is ne cam van de lidl en in zo'n dinge is ie nie echt de beste:p
is echt te zalige case.:love:
ik wil em ook maar ben met een SuperLanboy opgescheept :sad:

solix

Legacy Member
@dawn ben jij er nie content van van die superlanboy case? Want ik wil mij die case aanschaffen of die p-180

makavel!

Legacy Member
kunt ge die blauwe LED's vanvoor (gemakkelijk) vervangen van de antec p180?

BMW lover

Legacy Member
solix_inc zei:
@dawn ben jij er nie content van van die superlanboy case? Want ik wil mij die case aanschaffen of die p-180

ik heb ook een superlanboy case en ik ben er tevreden van behalve dat ze wat klein is. van airflow kan ik zeker niet klagen mss voor of nadeel er zit geen voeding in. voor de rest vrij tevreden van maar ik heb toch al ondervonden dat een grotere case toch gemakkelijker is. behalve als je veel lanparty's doet want dan is een supergrote kas meedoen niet echt handig

solix

Legacy Member
Ik zal wel zien. Ik wil liever de p-180 maar daar hoort ge veel klachten over dat deurtje (is namelijk te zwak en rap krom).

Jense777

Legacy Member
solix_inc zei:
Ik zal wel zien. Ik wil liever de p-180 maar daar hoort ge veel klachten over dat deurtje (is namelijk te zwak en rap krom).
Ja dat klopt. Nu, veel trek ik mij persoonlijk er niet van aan. Dat krom zijn oogt soms wat minder mooi vanuit bepaalde standpunten, maar bon ja. Er is altijd wel iets aan. En qua stevigheid tja, beetje opletten waar je loopt. Maar zoals ik ook al eerder zei: dat mocht gerust wat steviger voor die prijs.

solix

Legacy Member
Maar ik heb gehoort dat er een verbeterde versie kwam van de p-180 of heb ik da gedroomt :p.
btw Jense777 naar schijnt kan je dat deurtje laten omruilen voor een steviger deurtje.

saikoboarder

Legacy Member
euh de CM stacker is hier nog niet aangehaald.
beste case ooit.

Ironpole

Legacy Member
ATX-cases uit de vergeten tijd ftw :D .
In de 2dehands kringen vindt ge werkelijk alles naar uw believen, ge moet enkel wat zoeken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan