Archief - goede PC voor Battlefield3?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

itzserious

Legacy Member
Weet er anders iemand ergens in de buurt van gent een computerzaak die computers in elkaar laat steken?

Sjoepap zei:
van welke winkel komen die prijzen? een 6950 kan alvast een pak goedkoper
ALTERNATE

is maar 1 voorbeeld.

JAHA

phate_13

Legacy Member
Daarom dat we dus altijd vragen van de prijzen er bij te zetten. Is inderdaad een veel te dure winkel. Jaha is inderdaad normaal een interessante shop.

Woodster

Legacy Member
itzserious zei:
Weet er anders iemand ergens in de buurt van gent een computerzaak die computers in elkaar laat steken?

Ik heb deze zomer mijn PC zelf samengesteld met behulp van mensen met kennis op dit forum en dan via JAHA hem laten assembleren. Ik moet zeggen : Jaha is niet te goedkoopste winkel (ik had misschien 50 euro goedkoper afgeweest bij 4launch ofzo) maar ik denk dat het zijn meerkost dubbel en dik waard is. Perfecte service en de computer was snel klaar. Bij het ophalen krijg je ook alle dozen van de afzonderlijke stukken erbij, zodat je zeker bent van wat er in je kast zit en het is ook altijd handig voor de verkoop moest je willen upgraden ofzo. Zeker content van deze shop, een aanrader.

En zoals gezegd : Via JAHA ben je makkelijk 400 euro goedkoper af en heb je een 3x zo goede computer dan die computer in de beginpost.

itzserious

Legacy Member
Woodster zei:
Ik heb deze zomer mijn PC zelf samengesteld met behulp van mensen met kennis op dit forum en dan via JAHA hem laten assembleren. Ik moet zeggen : Jaha is niet te goedkoopste winkel (ik had misschien 50 euro goedkoper afgeweest bij 4launch ofzo) maar ik denk dat het zijn meerkost dubbel en dik waard is. Perfecte service en de computer was snel klaar. Bij het ophalen krijg je ook alle dozen van de afzonderlijke stukken erbij, zodat je zeker bent van wat er in je kast zit en het is ook altijd handig voor de verkoop moest je willen upgraden ofzo. Zeker content van deze shop, een aanrader.

En zoals gezegd : Via JAHA ben je makkelijk 400 euro goedkoper af en heb je een 3x zo goede computer dan die computer in de beginpost.

phate_13 zei:
Daarom dat we dus altijd vragen van de prijzen er bij te zetten. Is inderdaad een veel te dure winkel. Jaha is inderdaad normaal een interessante shop.
ik vind het ook wel een dure shops ik ben nu even bezig 1 in elkaar te steken op ALTERNATE.com zouden jullie die dan eens willen "checken"

Pedroo zei:
Djeezus, dieje winkelnaam wil ik ook wel eens weten... Zo'n oude kaart erin steken...
Voor 1000 ben je meer als gesteld. Voor 1300 heb je scherm, toetsenbord en muis er zéker al bij.

SXe zei:
Neen, de CPU is overkill, 8 GB RAM te veel, de GPU is ondertussen al van 2 generaties geleden en dan nog zonder WIndows... Welke winkel is dat juist?
Voor minder geld kan je véél beter samenstellen. Kijk eens rond in de andere threads hier op het forum voor dat bedrag. Ik heb nu geen goesting om uitgebreid te antwoorden :p

itzserious zei:
ik vind het ook wel een dure shops ik ben nu even bezig 1 in elkaar te steken op ALTERNATE.com zouden jullie die dan eens willen "checken"
De winkel noemt dt service hier is de site www.dtservice.be ik denk dat het dit is adres klopt toch ik graak niet op de site vanwege mijn slecht internet
en dit is de pc dat ik in elkaar heb gestoken

Thermalright HR-02 Macho 39.99€

Club 3D 3GB D5 X HD7970 579€

Intel® Core™ i5-2500K: 209.90€

Corsair CMPSU-750TXV2: 109.90€

Cooler Master HAF932 Advance: 129.90€

Crucial CT128M4SSD2: 169.90€

GIGABYTE GA-Z68X-UD3H-B3: 129.90€

Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit: 41.99€

Sony Optiarc DDU1681S-0B: 17.99€

Ik heb wat op de forum rondgekenen ik weet wel niet of dit goed is.
en ik is de SSD en de RAM goed of niet van deze vond ik niets

itzserious zei:
ik vind het ook wel een dure shops ik ben nu even bezig 1 in elkaar te steken op ALTERNATE.com zouden jullie die dan eens willen "checken"






De winkel noemt dt service hier is de site www.dtservice.be ik denk dat het dit is adres klopt toch ik graak niet op de site vanwege mijn slecht internet
en dit is de pc dat ik in elkaar heb gestoken

Thermalright HR-02 Macho 39.99€

Club 3D 3GB D5 X HD7970 579€

Intel® Core™ i5-2500K: 209.90€

Corsair CMPSU-750TXV2: 109.90€

Cooler Master HAF932 Advance: 129.90€

Crucial CT128M4SSD2: 169.90€

GIGABYTE GA-Z68X-UD3H-B3: 129.90€

Kingston ValueRAM 8 GB DDR3-1333 Kit: 41.99€

Sony Optiarc DDU1681S-0B: 17.99€

Ik heb wat op de forum rondgekenen ik weet wel niet of dit goed is.
en ik is de SSD en de RAM goed of niet van deze vond ik niets

zou dit goed zijn voor battlefield 3 ultra

itzserious

Legacy Member

Vic 40+

Legacy Member
itzserious zei:
Weet er anders iemand ergens in de buurt van gent een computerzaak die computers in elkaar laat steken?

Je zou het bij de volgende kunnen proberen om te vragen of ze het doen en wat het kost dan,
MyCom Gent

Je zou dan meteen die hd 7970 uit de link van ATI via mycom kunnen bestellen en via deze winkel laten leveren.Zijn ze misschien ook eerder geneigd om die pc voor een schappelijke prijs in elkaar te steken.

mdgf

Legacy Member
Vic 40+ zei:
Je zou het bij de volgende kunnen proberen om te vragen of ze het doen en wat het kost dan,
MyCom Gent

Je zou dan meteen die hd 7970 uit de link van ATI via mycom kunnen bestellen en via deze winkel laten leveren.Zijn ze misschien ook eerder geneigd om die pc voor een schappelijke prijs in elkaar te steken.
Net zoals codima die daar dichtbij ligt (en forcom is ook niet ver) is die aan de serieus dure kant. Allez volgens hun folder toch, ik ben er nog nooit binnen geweest. Dan is jaha sowieso goedkoper.

itzserious

Legacy Member
mdgf zei:
Net zoals codima die daar dichtbij ligt (en forcom is ook niet ver) is die aan de serieus dure kant. Allez volgens hun folder toch, ik ben er nog nooit binnen geweest. Dan is jaha sowieso goedkoper.

dan moet je de onderdelen bestellen dan nog eens in een andere winkel het onderdeel bestellen?

ik heb ondervonden dat azerty.nl goedkoper uitkomt dus heb ik weer eens een pc in elkaar gestoken' (geprobeerd toch)
r7p4k3.png

Totaal prijs 1.786,49€ met verzendingskosten

kan het beter of is dit goed?

Vic 40+

Legacy Member
Hoi,dat ziet er goed uit.Toch een paar aanpassingen die ik zou doen,die geluidskaart zou ik eruit gooien,ik denk dat die niks toevoegt en niet beter zal zijn dan de onboard.
Ik denk dat het volgende geheugen ook prima zal zijn en die is €10 minder duur bij azerty,
Crucial Ballistix BL2KIT51264BA1339 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Het verschil van die 2 tientjes zou je dan b.v. in de volgende voeding kunnen steken,
Seasonic X-660 80+ Gold prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

Ik wil hiermee zeggen dat ik denk dat 650watt voldoende zal zijn voor je pc,ook voor eventuele crossfire,je zou dus ook b.v. de tx650 watt kunnen nemen.

itzserious

Legacy Member
Vic 40+ zei:
Hoi,dat ziet er goed uit.Toch een paar aanpassingen die ik zou doen,die geluidskaart zou ik eruit gooien,ik denk dat die niks toevoegt en niet beter zal zijn dan de onboard.
Ik denk dat het volgende geheugen ook prima zal zijn en die is €10 minder duur bij azerty,
Crucial Ballistix BL2KIT51264BA1339 prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch
Het verschil van die 2 tientjes zou je dan b.v. in de volgende voeding kunnen steken,
Seasonic X-660 80+ Gold prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch

Ik wil hiermee zeggen dat ik denk dat 650watt voldoende zal zijn voor je pc,ook voor eventuele crossfire,je zou dus ook b.v. de tx650 watt kunnen nemen.

ok heel erg bedankt:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan