Kwintus5
Legacy Member
Hey allen,
Ik woon nog thuis en kan mijn muziek/games dus niet echt luid zetten. (Mede doordat we een nogal open huis hebben). Hiervoor wil ik dus graag een headphone kopen, maar liefst eentje met een open bouw, zodat ik nog altijd dingen hoor die gebeuren in huis.
Ik dacht aan deze:
Sennheiser HD 598 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Is natuurlijk wel direct met een prijskaartje, maar het is dan ook een investering die toch wel wat jaren zou moeten meegaan.
Natuurlijk dacht ik ook aan een headset, zodat ik de mogelijkheid open hou voor VOIP in games. Maar daar heb ik me laten wijsmaken dat headsets geen goede geluidskwaliteit leveren en dat het dus beter is om een aparte microfoon te kopen.
Dus, ideetjes? Ik hoor dat e bas bij deze sennheiser HD598 wel beetje achter hinkt, maar is dit merkbaar?
Nog een vraag, ik heb een moederbord van 150 euro dat DTS ondersteund, kan dit genoeg geluidskwaliteit leveren om deze headphone tot zijn recht te laten komen?
Bedankt voor je mening allesinds!
Ik woon nog thuis en kan mijn muziek/games dus niet echt luid zetten. (Mede doordat we een nogal open huis hebben). Hiervoor wil ik dus graag een headphone kopen, maar liefst eentje met een open bouw, zodat ik nog altijd dingen hoor die gebeuren in huis.
Ik dacht aan deze:
Sennheiser HD 598 Hoofdtelefoon - Hoofdtelefoonstore.be
Is natuurlijk wel direct met een prijskaartje, maar het is dan ook een investering die toch wel wat jaren zou moeten meegaan.
Natuurlijk dacht ik ook aan een headset, zodat ik de mogelijkheid open hou voor VOIP in games. Maar daar heb ik me laten wijsmaken dat headsets geen goede geluidskwaliteit leveren en dat het dus beter is om een aparte microfoon te kopen.
Dus, ideetjes? Ik hoor dat e bas bij deze sennheiser HD598 wel beetje achter hinkt, maar is dit merkbaar?
Nog een vraag, ik heb een moederbord van 150 euro dat DTS ondersteund, kan dit genoeg geluidskwaliteit leveren om deze headphone tot zijn recht te laten komen?
Bedankt voor je mening allesinds!

site: 
(Ze wordt nogal lastig als ik niet snel reageer)
.
