kijk, mijn systeem(sig) draait niet op een een enermax noisetaker met 35A, dus dan moet gij maar beslissen of ge het wilt doen of niet. ik heb wel nog een hele hoop andere rommel (hd's , ccfl's enz) in mijn case steken + ik heb een x2, maar gij moet beslissen. ik heb geen ervaringen met dergelijke situaties. 2A lijkt me niet veel minder, als ge ziet wat een toledo verbruikt tov een venice ...