V1nce
Legacy Member
Ga voor een logitech muis die gebruiken de beste lazers (avego)
Veel van Razer (niet allemaal) en al de cyborg gebruiken de cheape philips twin eye laser waar veel tracking problemen bij zijn, het probleem is vooral wanneer je op hoge dpi speelt, razer zelf geeft als raad op een lagere dpi te spelen...
Pro gamers blijven er ook van weg.
Hier is al 1 thread maar je vind er verschillende over trug
Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?
Veel van Razer (niet allemaal) en al de cyborg gebruiken de cheape philips twin eye laser waar veel tracking problemen bij zijn, het probleem is vooral wanneer je op hoge dpi speelt, razer zelf geeft als raad op een lagere dpi te spelen...
Pro gamers blijven er ook van weg.
Hier is al 1 thread maar je vind er verschillende over trug
Why is the Phillips Twin Eye sensor hated?
