Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrBungle zei:ja, en de dikke domme idioten zijn de wereld nog niet uit
MaximV zei:Wel als videokaarten wordt hier vooral een 6950 CF aangeraden. Maar als je zelf wat begint op te zoeken, zie je eigenlijk dat er niet zo veel verschil inzit.
Bench GTX560Ti SLI
AMD 6950 CF Bench
Ze gebruiken bij beide reviews volledig dezelfde setup dus enkel de videokaarten verschillen. En dan zie je dat ze eigenlijk aan elkaar gewaagd zijn. Ondertussen zijn er al wel talloze nieuwe drivers uitgekomen voor beide kaarten dus de prestaties zullen wel iets hoger liggen.
Het probleem is eigenlijk dat de kaarten meteen achter de release gereviewed worden en dus die resultaten momenteel volledig anders kunnen zijn.
Even twee artikels over de prestatieverbetering voor de GTX560Ti (SLI) door nieuwe drivers. 1 2


Johan tb zei:Ga anders eens naar de site van het mobo mss dat daar ergens de handleiding te downloaden valt met een layout van het bord.![]()



Da_GoDoFuNReaL zei:Iedereen adviseert maar om 6950 in cf te nemen.
Als ik reviews lees wordt zo een kaart al 66 graden bij full load. Das bij mij altijd nog eens een kleine 10 graden erbij (vraag mij ni hoe ze het doen, hebben altijd mirakelkaartjes op de testbench zeker) dus dan wil ik echt niet weten wat de temperatuur zou worden van de top gpu in crossfire situatie (met hels kabaal als gevolg). En nee mijn ambient temp is 23 graden en geen 30, en ja mijn case heeft een goede airflow.
Een grote case met aangepaste airflow en een moederbord met meer dan 2 pci sloten tussen elke pci express slot kan hier wel een oplossing zijn natuurlijk. Maar de prijs van zo een moederbord ..
2 560 ti in sli lijkt mij op dat gebied dan nog iets interessanter. Veel koeler dus meer marge ..
Men mag mij nu zot verklaren maar een gtx 590 lijkt mij dan nog het interessantst van allemaal als je veel geld over hebt voor gpu's. Mooi ontwikkeld stuk techniek door nvidia.. Veel ram voor hoge resoluties, redelijke temperaturen maar vooral: stilte en een sli opstelling. Nu moet die prijs enkel nog wat zakken he
Sent from my iPhone using Tapatalk


verreckie zei:Volgens mij verkopen ze de 1000mhz niet meer, overal waar k m vind is ie niet meer leverbaar. Enkel de 950.
TrsH zei:
(Twin Frozr III is overigens een erg goede)