Archief - Gamers Muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XR3I

Legacy Member
Hellow beffertjes,

Kheb net ondervonden dat mijn muiske het na 3 jaar dienst heeft begeven (een optische met draad)
Kheb als reserve een draadloze lasermuis liggen ma die is toch niet echt ideaal om te gamen.

Mijn vraag nu aan jullie is welke muis zou ik kopen om te gamen

-Met draad of zonder?
-Laser of optisch?
-merk?
-Prijs?
-Waarom?

bedankt en een goeie vakantie voor de meeste

-Timo-

Legacy Member
- Draadloos : vind ik gewoon het zaligste, die vrijheid :p
- Laser : veel precieser en een genot om mee te werken :)
- Logitech all the way : gewoon het beste muis en toetsenbord merk
- 79 euro voor een G7
- Ikzelf heb de G7. Een superpreciese muis die perfect in de hand ligt. Als je dan wisselt van pc (ik heb dit met een gewone optische muis van logitech met draad) dan denk je : "damn wat is dit voor een slechte muis". 80 euro voor een muis is niet niets, dat vind ik ook, maar volgens mij zeker de moeite waard.

XR3I

Legacy Member
Thx Thammels,

Kheb nu een draadloze van Thrust een laser maar ik vind gewoon dat deze precies heel zwaar en niet zo goed in de hand ligt,is dit anders bij de logitech?

RaGeR

Legacy Member
Met draad
Buh
Logitech
50€
Ik heb de mx518 en ben er ferm tevreden van. Ge kunt u sens veranderen en ze ligt heel soepel in de hand. Enige nadeel is dat ze rap vuil word (zo van die bruine korstjes)

-Timo-

Legacy Member
XR3I zei:
Thx Thammels,

Kheb nu een draadloze van Thrust een laser maar ik vind gewoon dat deze precies heel zwaar en niet zo goed in de hand ligt,is dit anders bij de logitech?
De G7 ligt gewoon prachtig in je hand ! Het is zeker geen kleine muis, daar moet ik eerlijk in zijn, maar hij is wel redelijk licht voor zijn grootte.

desert storm

Legacy Member
Thammels zei:
- Draadloos : vind ik gewoon het zaligste, die vrijheid :p
- Laser : veel precieser en een genot om mee te werken :)
- Logitech all the way : gewoon het beste muis en toetsenbord merk
- 79 euro voor een G7
- Ikzelf heb de G7. Een superpreciese muis die perfect in de hand ligt. Als je dan wisselt van pc (ik heb dit met een gewone optische muis van logitech met draad) dan denk je : "damn wat is dit voor een slechte muis". 80 euro voor een muis is niet niets, dat vind ik ook, maar volgens mij zeker de moeite waard.

- vrijheid of niet, om te gamen is eentje mét draad nog altijd het best.
- een muis met optische resolutie tot 2000dpi is dan slecht of wat? :wtf:
- je vergeet Razer.
- vanaf €50 voor een Logitech MX518/ Razer Diamondback
- ik heb een MX518, en dat werkt evengoed als jouw G7, daar ben ik zeker van.

Deguchi

Legacy Member
- draad
- als ge geld teveel hebt: laser, maar het is imo overrated
- logitech of idd razer, al vind ik persoonlijk die van logitech beter in de hand liggen
- 45€ voor den mx518
- zeker goed genoeg in combinatie met een deftige muismat

[TFT]Poky

Legacy Member
ik game hier perfect zonder draad...

Den tijd da draadloos slechter was is al ff voorbij

Ik zou zeggen G7 of mx 1000 als ge genen draad wilt
Met draad mx518, G5, razor

Als ge hierbij blijft kunde imo geen miskoop doen

Dayofdead

Legacy Member
Hier heb ik een Mx500
Op mijn andere pc een G1
Met een Mx518 heb je al méér als genoeg. Zelfs met een G1 heb je al meer dan genoeg! Muizen zijn in mijn ogen een beetje overschat :) Alsof ik merk dat ik een betere reactietijd heb tov mijn muis van 7 jaar oud met een bol.

SMa

Legacy Member
Ik heb een Razer Diamondback en ben daar enorm tevreden van.
Ik heb nog gewerkt met een draadloze Logitech G7, dat is een log, zwaar monster die in vergelijking met de Razer totaal niet goed in men handen ligt. Bovendien vind ik hem ook niet mooi, al moet je dat zelf beslissen ;)

Neem ook zeker een muis met draad.
Dan moet je al het gewicht van de batterijen niet meesleuren en zal het nooit voorkomen dat tijdens je once-in-a-lifetime shot de muis uitvalt door lege batterijen ;)

XR3I

Legacy Member
Tziet er naar uit dat het zo een razordingen zal worden.

Tzal dus ook met draad zijn want zoals ik zelf mag ondervinden met deze draadloze laser van trust zijn die dingen enorm zwaar.

thx eh gasten voor de repliekskes

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Draadloos is niet goed imo altijd die baterijen opladen etc koop ne G5 van logitech en ge beklaagt het u niet;)

arnevdb0

Legacy Member
ik heb ne G5 , zeer tevreden van :) glijd gelak zot , ik kwam van een optiche microsoft muis met draad , was toen eve duur als de G1 , tov de G5 lijkt die microsoft op schuurpapier te staan :)

(en ze is nu zlefs goedkoper als de mx518 En beter , vind ik dan toch (mijn buur heeft mx518))

Yo-Han

Legacy Member
logitech mx 310 (met draad) 35€ ..very happy,speel fast paced fps'n en kan nie klagen kwa precisie en snelheid...kan moeilijk overweg met te gevoelige muizen,vandaar geen big bucks mx voor mij..en elke muis vergt wat gewenning ..mx 1000 laser is TE voor mij

logitech heeft nu ook een budget lasermuis .. de rx1000 1000dpi ,25€ ;)

[EZ]

Legacy Member
Yo-Han zei:
logitech mx 310 (met draad) 35€ ..very happy,speel fast paced fps'n en kan nie klagen kwa precisie en snelheid...kan moeilijk overweg met te gevoelige muizen,vandaar geen big bucks mx voor mij..en elke muis vergt wat gewenning ..mx 1000 laser is TE voor mij

logitech heeft nu ook een budget lasermuis .. de rx1000 1000dpi ,25€ ;)
Same here, alleen geven mijn skates nijg af op mijn buchtmatjen, dus 'k ga is zoeke naar een deftige muismat van € 5-10 (iemand advies?) :p

stormsman

Legacy Member
Ik heb in weekend een MX518 en G5 getest, en mij voorkeur gaat naar de MX518.

:offtopic: Zit zelf met een vraag, ivm onderwerp. ik zou graag een MX518 kope, MAAR ik ben linkshandig. Kan je een mx518 bestelle voor linkshandige? en gaat het meer kosten?

[EZ]

Legacy Member
llsanderll zei:
nog nooit iemand geweten die linkshandig is mé zijn muis :p
Ik wel, mijn broer :p echt grappig om naar te zien :p, ma nen MX310 is neutraal, dus daarmee valt het nog mee...

Ma op de ene of andere casemod-tutorial-site heb'k is zoiets gezien om zelf zo'n matje te make, gwn ma nen bakvorm (voor pizza's en al) me tefallaag ofzo, en de boorden deraf doen (da het plat is ;)) en dan EVENTUEEL plexiglas onderleggen...


Daar ga'k mij is mee bezighoude in dees vakantie denk'k :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan