Close_Up
Legacy Member
Momenteel heb ik een
Intell Q6600 2.4ghz
Asus p5k
4 gb drr2 (maar 3 in gebruik door tv-kaart)
Nvidea 8800gt
Hauppauge pvr 150
Nu mijn grafische kaart is het helemaal aan het begeven. Ik werk met een dual screen setup, en het 2de scherm wordt al niet meer herkend. Team fortress 2 ofzo kan ik nog een half uur spelen voordat de computer vast hangt,en ik ff moet wachten en moet rebooten.
Mijn eerste gedacht was om mijn cpu te houden maar een 775 socket moederbord met ddr3 ondersteuning is blijkbaar niet meer echt van deze tijd.
En hetzelfde moederbord en cpu houden zou zonde zijn van de grafische kaart.
Waaraan ik dacht
i5 2500K
sapphire 6850 2 gig
2 * 4 gb ddr3
een ssd(64 gb ofzo)
Mijn tv-kaart kan ik blijkbaar bij hauppauge inruilen tegen een andere met een kleine opleg erbij.
PVR-150 inruilen tegen HVR-1700: meerprijs 40€
Heb ook nog 2 sata schijven die erin zouden moeten.
Case heb ik nog Antec sonata iii 500 met een earthwatts 500w voeding. (is voldoende ? ) Of zou ik gewoon volledig nieuw gaan en alles in zijn geheel nog proberen te verkopen.
wat is aan te raden ?
Intell Q6600 2.4ghz
Asus p5k
4 gb drr2 (maar 3 in gebruik door tv-kaart)
Nvidea 8800gt
Hauppauge pvr 150
Nu mijn grafische kaart is het helemaal aan het begeven. Ik werk met een dual screen setup, en het 2de scherm wordt al niet meer herkend. Team fortress 2 ofzo kan ik nog een half uur spelen voordat de computer vast hangt,en ik ff moet wachten en moet rebooten.
Mijn eerste gedacht was om mijn cpu te houden maar een 775 socket moederbord met ddr3 ondersteuning is blijkbaar niet meer echt van deze tijd.
En hetzelfde moederbord en cpu houden zou zonde zijn van de grafische kaart.
Waaraan ik dacht
i5 2500K
sapphire 6850 2 gig
2 * 4 gb ddr3
een ssd(64 gb ofzo)
Mijn tv-kaart kan ik blijkbaar bij hauppauge inruilen tegen een andere met een kleine opleg erbij.
PVR-150 inruilen tegen HVR-1700: meerprijs 40€
Heb ook nog 2 sata schijven die erin zouden moeten.
Case heb ik nog Antec sonata iii 500 met een earthwatts 500w voeding. (is voldoende ? ) Of zou ik gewoon volledig nieuw gaan en alles in zijn geheel nog proberen te verkopen.
wat is aan te raden ?
, als je het geld hebt houdt dan de optie zeker open.

dacht dat we een buy& sell forum hadden ?