Archief - Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
kingsodab0mb zei:
Kabel komt er sowieso, kwestie van te weten hoe hoog die op de prioriteiten lijst moet :P

Een paar meter kabel gaat sowieso goedkoper zijn dan zo'n ontvanger. :p

Ik probeer draadloos zo veel mogelijk te vermijden, ook op vlak van keyboards, muizen, headsets etc. Don't ask me why maar kabels hebben mij nu eenmaal nog maar zelden teleurgesteld.

SXe

Legacy Member
Brick Top zei:
Een paar meter kabel gaat sowieso goedkoper zijn dan zo'n ontvanger. :p

Ik probeer draadloos zo veel mogelijk te vermijden, ook op vlak van keyboards, muizen, headsets etc. Don't ask me why maar kabels hebben mij nu eenmaal nog maar zelden teleurgesteld.

+1

Met draadloos enkel maar nadelen imho. Batterijen, slechtere ontvangts, vertraging,...

En voor draadloos moet je idd een aparte netwerkkaart kopen. Maar dat is in uw geval dus niet nodig.

phate_13

Legacy Member
HDMI aansluiting zit normaal op de GPU. Moet je daar eens op kijken. (Waarvoor heb je dit nodig?)

Zet je ook je prijzen bij de onderdelen?

kingsodab0mb

Legacy Member
phate_13 zei:
HDMI aansluiting zit normaal op de GPU. Moet je daar eens op kijken. (Waarvoor heb je dit nodig?)

Zet je ook je prijzen bij de onderdelen?
Aan het overwegen om de pc aan te sluiten op TV. HDMI aansluiting daarvoor zou handig zijn.

Maandag plaats ik alle prijzen er nogmaals bij, nu computer aan het afsluiten om te vertrekken. Normaal zie ik een computer meer dit weekend.

Edit:

Nog een aantal dingen aangepast

Grafische kaarten ATI PCIe HD6870 (AMD Radeon HD6870) € 167,90*
DVD-reWriters Serial-ATA SH-222AB (22 / 8 / 16 speed) € 16,99*
Solid State Disk 2,5 inch SATA: CT064M4SSD2 (64 GB) € 99,90*
CPUs Socket 1155: Core™ i5-2500K (4x 3300 MHz) € 209,90*
Software Besturingssystemen: Windows 7 Home Premium (Windows) € 179,90*
Moederborden Socket 1155: Z68 EXTREME3 GEN3 (Intel® Z68 Express) € 129,90*
CPUs Koelers: Mugen 3 SCMG-3000 (775, AM2+, 1366, 1156, AM3, 1155, AM3+, FM1) € 34,99*
Voedingen meer dan 600 Watt: CMPSU-650HX (650 Watt) € 119,90*
Geheugen DDR3-1333: DIMM 4 GB DDR3-1333 Kit (4096 MB) € 32,99* x2
Harddisks 3,5 inch SATA: WD1002FAEX 1 TB (1.000 GB) € 149,90*
Behuizingen Midi Tower: PC-60FNW (5x 5,25" extern, 4x 3,5" intern) € 99,90*
Subtotaal: € 1.275,16*

7 series staan momenteel op de website van Alternate, de voorgestelde versie staat er echter niet tussen :(. Degene die wel vermeld staan vallen voorlopig buiten budget. Dus min of meer besloten om de 6 reeks indien nodig later te vervangen.

phate_13

Legacy Member
GPU is nogal duur. Goedkoopste vind je vanaf 150€. Soms pas vanaf 160€.
HDD is precies ook nogal duur. Idem voor het geheugen.

Nice looking case.

kingsodab0mb

Legacy Member
phate_13 zei:
GPU is nogal duur. Goedkoopste vind je vanaf 150€. Soms pas vanaf 160€.
HDD is precies ook nogal duur. Idem voor het geheugen.

Nice looking case.
Heb mij daar wat laten leiden door het op voorraad zijn van bepaalde onderdelen. Wachten is op dit moment niet mijn sterkste punt, dus betaal ik liever een aantal € meer, om hopelijk iets sneller de volledige pc in mijn bezet te hebben.

Kan ook nog mijn geweten sussen, omdat alle onderdelen (exclusief windows 7) nog binnen het budget vallen.

EDIT: juist ook nog een mailtje gekregen van Alternate dat assemblage en installatie van aangekochte software, 25€ kost.

phate_13

Legacy Member
Maar er is toch absoluut veel goedkoper geheugen op voorraad. Idem voor de HD6870. Idem voor de HDD (1TB F3 voor 99€)

Vic 40+

Legacy Member
Linkjes werken niet bij alternate op het moment,maar er is kingston geheugen wat 24 euro kost (valueram 1333mhz) wil je er wat meer aan uitgeven dan is er geil 8gb geheugen van net geen 40euro (1333,mhz).
Als ik die prijs zie van die 7970 dan zou ik er op den duur eerder een 6870 bij zetten,maar dat is mijn mening.

kingsodab0mb

Legacy Member
Vic 40+ zei:
Linkjes werken niet bij alternate op het moment,maar er is kingston geheugen wat 24 euro kost (valueram 1333mhz) wil je er wat meer aan uitgeven dan is er geil 8gb geheugen van net geen 40euro (1333,mhz).
Als ik die prijs zie van die 7970 dan zou ik er op den duur eerder een 6870 bij zetten,maar dat is mijn mening.

Zit ook een 6870 in en geen 7970 ;)

Vic 40+

Legacy Member
Dat weet ik ik reageerde op de volgende zinnen;
"7 series staan momenteel op de website van Alternate, de voorgestelde versie staat er echter niet tussen . Degene die wel vermeld staan vallen voorlopig buiten budget. Dus min of meer besloten om de 6 reeks indien nodig later te vervangen."
:)

kingsodab0mb

Legacy Member
Vic 40+ zei:
Dat weet ik ik reageerde op de volgende zinnen;
"7 series staan momenteel op de website van Alternate, de voorgestelde versie staat er echter niet tussen . Degene die wel vermeld staan vallen voorlopig buiten budget. Dus min of meer besloten om de 6 reeks indien nodig later te vervangen."
:)

:doc: das inderdaad ook een mogelijkheid.

phate_13

Legacy Member
En blijkbaar is het nog altijd 25€. In één van de topics staat er ergens dat alternate had laten weten dat het 25€ assemblage was.

SXe

Legacy Member
Dan weten ze het blijkbaar zelf niet goed :p (maar 25 is altijd al de prijs geweest).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan