Archief - game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ATI

Legacy Member
Zo te zien wel,alleen nog games en internet voor mp offcourse! :)

Muis en toetsenbord en speakers,maar dat heb je misschien al.

spandiad

Legacy Member
ATI zei:
Zo te zien wel,alleen nog games en internet voor mp offcourse! :)

Muis en toetsenbord en speakers,maar dat heb je misschien al.

oke maar waarvoor heb ik een m4 crucial hebben interne geheugen kaart

ATI

Legacy Member
spandiad zei:
oke maar waarvoor heb ik een m4 crucial hebben interne geheugen kaart

Huh,m4 crucial is een ssd is de vervanger van de hdd en een ssd is suppersnel en maakt geen geluid.(op ssd moet uw os staan w7)

spandiad

Legacy Member
maar wat doet dat waarom heb ik hem nodig. Heb ik hem echt nodig om de computer te laten starten

verreckie

Legacy Member
In principe heb je die niet nodig als je een gewone hdd gebruikt. Een ssd en hdd zijn dus eigenlijk hetzelfde.
Een ssd heeft als grote voordeel dat deze veel sneller en geruisloos is. Wat betekend dat programma's + je windows veel sneller starten.
De negatieve zijde is dat het redelijk duur is.
Een ssd gebruik je dus alleen maar om je windows + veel gebruikte programma's op te installeren.
Alle andere zaken (muziek, films, foto's, games,...) plaats je op je hdd.

ATI

Legacy Member
spandiad zei:
maar wat doet dat waarom heb ik hem nodig. Heb ik hem echt nodig om de computer te laten starten

Je mag die eruit laten als je wilt,je hebt ook een samsung f3 hdd dus no problemo.

spandiad

Legacy Member
oke bedankt maar misschien neem ik hem wel gewoon ik kijk wel gewoon even.
Oh ja heb ik dan alles want dan kan ik hem nu compleet samenstellen tenzij ik nog een aparte ventilator neem omdat ik een overclockbare processor heb.?

ATI

Legacy Member
Alle processors zijn overclockbaar maar nen i5 2500k overclocked geweldig goed,maar als je dat niet gaat doen overclocken kan je de stock cooler dat erbij is houden.

pstubru

Legacy Member
Ik vind een CPU koeler (en geen "ventilator" die maakt er wel deel van uit) naast het beter koelen bij eventueel overclocken zeker ook de moeite als je een stil systeem wil want mijn ervaringen met stockkoelers zijn heel slecht : ze maken na een zekere tijd heel erg veel herrie. Bovendien als je hem meteen plaatst bij het samenstellen van je systeem heb je achteraf geen risico op eventuele defecten bij het demonteren van je stockkoeler. Zoals gezegd is de Scythe Mugen 2 in jou geval het meest aangewezen. Ik zie dat deze momenteel niet leverbaar is bij Azerty, het alternatief is dan de Scythe Mugen 3 of misschien kan je hem alsnog bij een andere shop op de kop tikken ?

spandiad

Legacy Member
kan ik een voeding nemen van 450 watt want ik ga nooit een 2e video kaart erbij nemen

Iphigeneia

Legacy Member
spandiad zei:
kan ik een voeding nemen van 450 watt want ik ga nooit een 2e video kaart erbij nemen

Zolang het een kwaliteitsvoeding is dan kan dat geen kwaad. Echter van een of ander B-merk is het af te raden.

Kijk zeker naar een 80+ bronze / silver rating bij een voeding. (Dat wil zeggen dat je max 20 % verlies hebt).

Musk

Legacy Member
En gebruik leestekens, hierdoor ga je gemakkelijker geholpen worden. Ik lees meestal van die losse zinnen niet eens. (op dit geval na dan :))

spandiad

Legacy Member
Musk zei:
En gebruik leestekens, hierdoor ga je gemakkelijker geholpen worden. Ik lees meestal van die losse zinnen niet eens. (op dit geval na dan :))

Het spijt me. Ik kan namelijk niet zo goed Nederlands. Maar kan ik met deze pc dan misschien wel bf3 gaan spelen.

Musk

Legacy Member
natuurlijk gaat dat. Als het met een 6950 niet gaat dan weet ik het ook niet meer.

spandiad

Legacy Member
Kan ik dan gewoon overcloaken, of heb ik iets nodig van OS?.

ATI

Legacy Member
spandiad zei:
Kan ik dan gewoon overcloaken, of heb ik iets nodig van OS?.

Als je nog lang gaat wachten, ist de moeite niet meer.(kan je beter nog is terug komen voor ne nieuwe config)

pstubru

Legacy Member
Als je nog lang gaat wachten, ist de moeite niet meer.(kan je beter nog is terug komen voor ne nieuwe config)
:rofl:

Gast probeer eerst ff hoever je met deze setup geraakt, als het nog niet marcheert zoals je wil : vraag het hier dan nog eens.

ATI

Legacy Member
Huh wat zever jij nu tis niet voor mij eh,maar binnekort midden oktober komen wel de amd bulldozers uit dus als hij nog 2 weken wacht kan hij misschien valt af te wachten zone processor kopen duh en daarbij alles is samengesteld en om de 5 minuten komt hij af met domme vragen.

pstubru

Legacy Member
Misverstandje Gast was bedoeld voor de TS ! No offense die :rofl: was mijn reactie op jouw uitspraak that's it.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan