Archief - game pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spandiad

Legacy Member
wat voor soort game pc zou ik nemen of game laptop
mijn budget is maximum 1050 euro. En daarbij bedoel ik COD BO op full hq proberen te spelen.
En anders wat minder

ATI

Legacy Member
Gelieve dit int vervolg bij aankoopadvies te posten nuja davion zal dit wel verplaatsen voor u.Ik zou gene laptop pakken met desktop ben je veel meer.

1050 is een heel mooi budget ,maar wat moet je allemaal hebben ,scherm,randaperatuur???

spandiad

Legacy Member
ik heb een monitor nodig en een desktop eigelijk moet een een compleet nieuwe pc nodig

ATI

Legacy Member
Ik heb iets samengesteld,nu heb windows 7 erbij gezet weet niet of jij dat nodig hebt????
De behuizing heb ik er ook niet bij gezet ,omdat dat persoonlijk smaak is.Ik had gezien dat je van Groningen bent daarmee ik azerty als winkel gekozen heb en trouwens zeer degelijke winkel!

oapstv.png


Scherm zou ik zeker deze pakken Dell Ultrasharp U2311H prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch Is met ips paneel zorgt voor beter kijkhoek en zeer mooi beeld en goedkoop deze is 23 inch met full hd resolutie.

Als je nieuwe muis etc nodig hebt logitech mx518 is een heel goede en goedkoop 22€ denk ik!

Musk

Legacy Member
BO op full kwaliteit spelen daar heb je absoluut geen zware pc voor nodig hoor. Een 6850 doet dat al gemakkelijk.


Tspel is gewoon zo bugged dat het misschien wel lagt, maar zowel bij lage als bij hoge instellingen.


PC case: Coolermaster Elite 430 zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2500K Quad Core 3.3Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock P67 B3 Extreme 4 Gen3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Harddisk 1: Samsung F3 HD103SJ 1 Terabyte 32mb 7200rpm SATA2
Grafische kaart 1: ATI HD6950 2Gb DDR5 PCI-express
Voeding: XFX Core Edition 650W voeding
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL

totaal: €902.00



Als je niet gaat overclocken pak dan een i5-2400


Ga je nooit een tweede 6950 steken dan kan je ook een iets lager gewatteerde voeding kiezen.



JAHA


EDIT: die van ATI is eigenlijk beter (goedkopere winkel + SSD)

spandiad

Legacy Member
eigelijk woon ik niet in groningen ik had gewoon even iets ingetypt ik woon in zeeland maar ik vind de verzendkosten niet erg

spandiad

Legacy Member
oke ik heb alles samengesteld en ik denk dat het wel voldoende is
Azerty[225309]=1

ik heb alleen nog 1 vraag moet ik er geen koeler in zetten en zetten ze bij azerty zelf alles in elkaar of moet ik dat zelf doen.

ATI

Legacy Member
U heeft nog geen artikelen in het winkelmandje

Als je lang gaat wachten,met die te kopen bv 2maand kom dan nog maar is terug :) want alles verandert zeer snel,want de amd HD 7xxx series zal binnekort wel uitkomen allez als ze niet uitgesteld worden.

Geen dank,gewoon reputatie geven hahahah

spandiad

Legacy Member
Intel Core i5 2500K / 3.3 GHz
BenQ G2420HD € 129,71
Microsoft Windows 7 Home Premium € 85,12
Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ€ 48,74
XFX Core Edition PRO650W € 87,47
Crucial m4 artnr. 403634 : stukprijs a € 89,80
Sapphire RADEON HD 6950 Dirt3 Edition stukprijs a € 235,67
Kingston ValueRAM € 41,13
ASRock P67 Extreme4 € 136,61

maar moet ik nou nog alles zelf in elkaar zetten of hoeft dat niet en moet ik geen koeler apart nemen bijvoorbeeld zo'n ventilator of zoiets.

verreckie

Legacy Member
Door het feit dat je een i5-2500k neemt, ga ik er vanuit dat je gaat overclocken. Dan is een cpu cooler aangeraden, omdat de stock cooler niet zal voldoen bij hogere overclock.
Kijk bvb eens naar een scythe mugen 2 of 3.

Je kan alles zelf in elkaar steken (niet moeilijk), maar je kan ook de shop dit voor je laten doen (voor een meerprijs uiteraard -> http://azerty.nl/8-255-7517/azerty-montage-volledig-systeem.html).

Welke kast ga je nemen (zie geen staan)?

ATI

Legacy Member
Scyte mugen 2 is beter dan den 3 heb ik ergens gelezen.

Ja uw behuizing staat er niet bij??? (goede behuizing merken ,Lian Li,Antec,Cooler master etc)

Ja bij opmerkingen ofzo ergens kun je zeggen dat zei die in elkaar moetten steken.

Als er nog iets is, hoor ik het wel.

spandiad

Legacy Member
omdat ik het daar nog niet over uit ben ik kijk wel gewoon even ik denk deze:
Cooler Master Elite 334 - Midtowermodel € 38,14
maar is met ventilator beter want die kost ook maar ongeveer 20 euro

ATI

Legacy Member
Je moet wel zien dat uw videokaart past ,in die behuizing.Ik kan dat opzoeken,maar heb ff geen tijd.

spandiad

Legacy Member
ATI zei:
Je moet wel zien dat uw videokaart past ,in die behuizing.Ik kan dat opzoeken,maar heb ff geen tijd.

oke bedankt want ik heb niet echt verstand van computers :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Het gaat wel om de binnenmaten... ;) vaak zit er een hdd rek of zo in de weg en dat geeft meestal het probleem. :p

ATI

Legacy Member
Johan tb zei:
Het gaat wel om de binnenmaten... ;) vaak zit er een hdd rek of zo in de weg en dat geeft meestal het probleem. :p

Weet ik zit een hdd rek ,maar de hdd kunnen ze vanonder zetten ,maar das waar dan zit je nog altijd met minder plaats.

Ik zag niet direct waar ik die maat kon vinden,maar als het niet past zal azerty winkel dat zeker zeggen en alternatief aanbieden.

spandiad

Legacy Member
oke maar als ik dit allemaal samenstel. Dan heb ik echt alle spullen om op een pc te kunnen gamen. En dat hij het doet.
(heb ik alle onderdelen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan