Archief - Game pc samenstellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psy

Legacy Member
Die dell's hebben toch geen speakers ingebouwd zover k weet dus maakt weinig uit.

Als ge een simpelere oplossing wilt ga voor een iiyama E2473HDS, ingebouwde speakers, 2x hdmi, dvi & vga.

Kunt ge zowel de pc als de ps3 aansluiten via hdmi, stuurt geluid door naar de ingebouwde speakers (via hdmi, zowel voor pc als ps3), opgelost zonder al teveel miserie, maar heeft natuurlijk wel geen IPS paneel.
Nu bon, is niet alsof TN panelen nu zo verschrikkelijk slecht zijn, de kijkhoek is gewoon een stuk minder dan IPS, maar in het algemeen is de beeldkwaliteit nu ook weer nie zó inferieur ten opzichte van IPS.

Nu bon, hangt natuurlijk af in hoeverre ingebouwde speakers kwalitatief genoeg zijn voor jou of je sowieso al van plan was aparte speakers te kopen.
Die ingebouwde speakers zijn belange niet zo geweldig but it gets the job done voor simpelere dingen.

KlesK

Legacy Member
verreckie zei:
Azerty

Of 3D tegenwoordig al de moeite waard is, weet ik niet. ken er niets van. :p
Maar met dit budget heb je nog voldoende over voor een meer dan degelijk scherm.

Is dit een goede game-pc??? Ik ben ook opzoek om een goede game-pc samen te stellen (beter: laten samen te stellen) en mijn budget ligt rond de 1000euro ook (kan iets meer).

Maar kweet er jammer genoeg niets van wat een goede PC nodig heeft om de meest veeleisende games met gemak te kunnen draaien.

En zit alles wat een pc nodig heeft in deze link? Of moet je nog onderdelen kopen? :s

Thnx

Psy

Legacy Member
KlesK zei:
Is dit een goede game-pc??? Ik ben ook opzoek om een goede game-pc samen te stellen (beter: laten samen te stellen) en mijn budget ligt rond de 1000euro ook (kan iets meer).

Maar kweet er jammer genoeg niets van wat een goede PC nodig heeft om de meest veeleisende games met gemak te kunnen draaien.

En zit alles wat een pc nodig heeft in deze link? Of moet je nog onderdelen kopen? :s

Thnx

is zeker een heel deftig systeem, enkel zit er natuurlijk geen keyboard/monitor enz in hé, indien ge dat nog zou nodig hebben

KlesK

Legacy Member
wauw merci

Ik dacht dat ik veel meer geld nodig zou hebben voor een goede game-pc, deze kan met gemak een veeleisend game zoals crysis 2 of die nieuwe deus ex enzo op ultra draaien bijvoorbeeld ?

Musk

Legacy Member
KlesK zei:
wauw merci

Ik dacht dat ik veel meer geld nodig zou hebben voor een goede game-pc, deze kan met gemak een veeleisend game zoals crysis 2 of die nieuwe deus ex enzo op ultra draaien bijvoorbeeld ?

Dat denk ik wel. Om echt ULTRA te kunnen gaan zou ik een tweede 6950 in crossfire zetten.

mdgf

Legacy Member
KlesK zei:
wauw merci

Ik dacht dat ik veel meer geld nodig zou hebben voor een goede game-pc, deze kan met gemak een veeleisend game zoals crysis 2 of die nieuwe deus ex enzo op ultra draaien bijvoorbeeld ?
Pas op, daar zit GEEN windows en assemblage bij.

Windows kost 80-100€ als je die nog moet kopen, assemblage kun je gemakkelijk zelf doen (gezond verstand + een schroevendraaier) en het is nog leuk ook :p.

JuNkY

Legacy Member
Geluid voor ps3 had ik begrepen dat het via composite kabel kon.

Bedankt voor jullie hulp mensen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan