Bijvoorbeeld : Bij het ASRock P67 Pro3 SE moederbord, heb je een 2de pci-e 16x slot, voor een lagere prijs.
Daarnaast is dat Gigabyte moederbord gewoon een gek moederbord qua aansluitingen, wie gebruikt er nog seriële poorten? Daarnaast heeft dit bord geen DVI-aansluiting, ondanks dat het een Z-moederbord is, wat gewoon zeer gek is.
Ook indien je toch dat 2de pci-e slot echt niet zou moeten hebben, en bijvoorbeeld toch zeker niet willen gaan overclocken (I5 2500 ipv 2500K nemen dan als het prijsverschil meer dan 10 euro is) zijn er op andere plaatsen dan interessantere moederborden te vinden zoals het ASRock H61iCafe.
Het hangt er maar vanaf van wat je wilt welk moederbord je moet nemen. Jammer dat bij komplett.be je keuze zo beperkt wordt, qua prijzen zeker geen slechte site.