eddieash
Legacy Member
Ik weet dat 16 gb niet verplicht is maar ik draai soms een server met 8 gb ram dus 16 is bij mij welkom
daarvoor dat ik ook een i7 wou pakken want als ik eenmaal de pc heb zou hij dagelijks muziek,de server, en mss nog een ander spel te samen moeten kunen draaien
Dus ik ga zometeen mijn config plaatsten jullie kunnen dan zeggen of dit beter, goedkoper kan
Alvast bedankt
Nog bedankt voor ditik vond het ook noodzakelijk
daarvoor dat ik ook een i7 wou pakken want als ik eenmaal de pc heb zou hij dagelijks muziek,de server, en mss nog een ander spel te samen moeten kunen draaien
Dus ik ga zometeen mijn config plaatsten jullie kunnen dan zeggen of dit beter, goedkoper kan
Alvast bedankt
Céderieck zei:als je dit leest dan weet je zelf dat je met 4 gb ram dit niet kan doen want voor dit spel vraagt al 4gb ram om de server te runnen dus ! maar voor de rest nog veel geluk met zoeken drm dat ik 16 gb er in had ge zet !
Nog bedankt voor ditik vond het ook noodzakelijk

met je 8gb ram !
Btw voor iemand met zo weinig posts ....