Archief - game pc 1800 - 2000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phaetor

Legacy Member
En op azerty.nl ga je inderdaad het goedkoopste uitkomen. Daar kan je ook die goeie dell monitoren kopen. Niks op aan te merken

Musk

Legacy Member
Céderieck zei:
2 de pc config


dit systeem kan binnen de 7 dagen normaal bij jou zijn alles is voorradig en ze kunne hem daar in een zetten voor je ! en dit is zeker al meer als genoeg ! zelf nog overpowerd maar daar hou wel een beetje van ! ^^ voor 2100 € staat dit systeem bij jou thuis ! en kan je met 100% zeker alle games spelen

kerel what the fuck. Stop met deze kankerslechte adviezen te geven, die PC slaat helemaal nergens op, je duidt gewoon de duurste dingen aan en that's it.

Als je geen zak weet van hardware, lees je dan eerst wat in voordat je absurde adviezen komt geven zoals deze.

Die pc is een pak trager dan voorgestelde setups van €500 minder.

SpeedFreak.be

Legacy Member
die I7 heeft in games geen enkele meerwaarde dan een te zware voeding geen CF die config van Musk blaast uw pcconfig compleet weg. Btw ook nog eens een onbetrouwbare SSD.

Musk

Legacy Member
Die pc is te duur, ongebalanceerd. Zoals gezegd: ga voor een i5-2500K, zo'n i7 is helemaal niet sneller voor te gamen. 12Gb ram is ook al belachelijk, zelfs 8gb is al veel. Een geluidskaart is ook totaal overbodig, en die voeding is te zwaar.

Die pc is trouwens ook zonder windows, dus al helemaal te duur.


Ik zou eerder gewoon zelf samenstellen en laten assembleren in de shop.

Phaetor

Legacy Member
Die is ook goed ja, lijkt heel veel op de Musk config. Het verschil zit hem bij de CPU: een i7 in plaats van een i5.
De i7 is in principe beter, maar daar ga je niets van merken in het gamen. Maar voor de voorgestelde prijs van €1529 is dat een goeie premade imo.

@musk: geheugen kost wel geen reet, dat boeit niet veel. Maar als er geen windows bij zit is wel klote ja ... dan beter zelf ff doen.
Dat is trouwens toch geen geluidskaart? Realtek is toch het onboard gedoe, of zit ik fout?

Anyway denk dat het wel duidelijk is wat de bedoeling is nu :D Good luck verder. I'm off

Musk

Legacy Member
Phaetor zei:
Die is ook goed ja, lijkt heel veel op de Musk config. Het verschil zit hem bij de CPU: een i7 in plaats van een i5.
De i7 is in principe beter, maar daar ga je niets van merken in het gamen. Maar voor de voorgestelde prijs van €1550 is dat een goeie premade imo.

@musk: geheugen kost wel geen reet, dat boeit niet veel. Maar als er geen windows bij zit is wel klote ja ... dan beter zelf ff doen.

jama 12GB is belachelijk, kan je beter met latjes van 4Gb werken en meteen 16 steken :)

Yank

Legacy Member
Céderieck zei:
2 de pc config


dit systeem kan binnen de 7 dagen normaal bij jou zijn alles is voorradig en ze kunne hem daar in een zetten voor je ! en dit is zeker al meer als genoeg ! zelf nog overpowerd maar daar hou wel een beetje van ! ^^ voor 2100 € staat dit systeem bij jou thuis ! en kan je met 100% zeker alle games spelen



edit en als je wil leren overklokken dan komt dit mobo zeker van pas allen moet je dan een andere cpu koeler nemen !
- moederbord dat 200 euro duurder is en geen toegevoegde waarde heeft
- cpu die in games niet sneller is dan de 150 euro goedkoepre 2500(K)
- geheugen dat veel te duur is (en 16GB is dan ook nog niet bepaald nodig)
- nog altijd maar 1 HD6970, dus in games is elke andere setup die hier gezegd is nog altijd sneller met 2 HD6950's

en dan hebben we nog niets gezegd over de onnodig dure case/voeding/hdd en het feit dat hij beter een andere SSD kiest

SpeedFreak.be

Legacy Member
eddieash zei:

Omdat tegenwoordig elk moederbord een degelijke geluidschip heeft. je geheugen is te duur gewoon valueram doet het ook.

Céderieck

Legacy Member
Musk zei:
kerel what the fuck. Stop met deze kankerslechte adviezen te geven, die PC slaat helemaal nergens op, je duidt gewoon de duurste dingen aan en that's it.

Als je geen zak weet van hardware, lees je dan eerst wat in voordat je absurde adviezen komt geven zoals deze.

Die pc is een pak trager dan voorgestelde setups van €500 minder.


heb nooit gezegd dat dit sneller is dan die van jou !

en ik geef gwn mijn menig maar. En hij zegt voor games. Als je zelf games speelt dan weet je dat niet lang gaat duren voor je zelf filmpjes wilt beginne maken van je in game acties ! en dan komt de i7 2700k sneller uit een dvd branden en om zetten is hij ook wel wat sneller zeg niet veel !
en ram wat kost het nu nog beter te veel dan..., en als hij wil een mine craft server wilt draaien heb je 4 gb ram voor nodig zonder dat je zelf iets doet !

en systeem van jou is zeker beter kwa prijs/kwaliteit

en zeg niet zo snel dat ik alleen maar het duurste aan klik en hier neer zet

Maar mijn hardware kennis is niet zo goed als die van jou maar ik blijf beleeft en breek geen mensen af zo als jij doet ! doe dan zo als yank en dan houden we het netjes ! Maar voor de rest geef je 100% gelijk !

Sondey10mg

Legacy Member
eddieash zei:
@musk is deze beter deze heeft i5 core
Heb deze juist samengesteld
Power4Pc

Ps. Waarom zou een pc geen geluidskaart nodig hebben?
,
Alvast bedankt

Ziet er wat mij betreft in orde uit. Ik denk zelfs dat dat geheugen niet veel goedkoper kan

eddieash

Legacy Member
Wat is beter 1333mhz of1600 bij ram
+kan blu ray lezer ook dvds lezen?

Céderieck

Legacy Member
eddieash zei:
Wat is beter 1333mhz of1600 bij ram
+kan blu ray lezer ook dvds lezen?


de intel i5 ondersteunt maar tot 1333 mhz dus met 1600 moet je al gaan oc (overklokken) voor het op 1600 te zetten !


van blu ray dat moet je zelf uit maken als je dit gaat gebruiken !

SpeedFreak.be

Legacy Member
Sorry had even overgelezen dat het om 16 GB ging dacht aan 8 GB. :$

SXe

Legacy Member
Ffs, ga gwn voor de setup van Musk. Beter ga je niet vinden voor die prijs.

En die setups van Céderieck trekken helemaal op niets. Dus, stop aub met die belachelijke setups te posten want ge brengt de TS volledig in de war. Nu denkt hem al dat 16 GB verplicht is bijna... Ik zit hier met 4 GB en ik ben nog nooit boven de 75% gebruik geraakt. Dus 16 GB is helemaal belachelijk.

Edit: Ga dan voor 8 GB hé.

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Ffs, ga gwn voor de setup van Musk. Beter ga je niet vinden voor die prijs.

En die setups van Céderieck trekken helemaal op niets. Dus, stop aub met die belachelijke setups te posten want ge brengt de TS volledig in de war. Nu denkt hem al dat 16 GB verplicht is bijna... Ik zit hier met 4 GB en ik ben nog nooit boven de 75% gebruik geraakt. Dus 16 GB is helemaal belachelijk.

Ik zou eerder voor 8GB gaan atm gezien de prijzen van ram 16GB is overkill.

Céderieck

Legacy Member
eddieash zei:
Wil het liefst geen maand wachten want heb de pc nodig voor school
Heb momenteel aleen tablet om met tesurfen
Maar voor 1500 is ook goed natuurlijk als het maar een goede is
Dus wat zou ik kunnen .kopen?

*
pc (graag bij deze ingebouwde wifi alskan) mag ook een goede prossesor zijn ik draai er soms een minecraft server op en een degelijk ram
Schern
En nodige rand apparatuur voor een goede gaming er varing
ps. Is tones een goede winkel voor samenstellingen?
*


als je dit leest dan weet je zelf dat je met 4 gb ram dit niet kan doen want voor dit spel vraagt al 4gb ram om de server te runnen dus ! maar voor de rest nog veel geluk met zoeken drm dat ik 16 gb er in had ge zet !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan