Archief - fotocamera

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MetalG

Legacy Member
orez zei:
KUCH

hier ga je ZWAAR de mist in... :p

bij een professioneel toestel (DSLR) kan je zelfs niet eens via het schermpje trekken.

Ok, ne point and shoot allemaal goed en wel... omdat de zoeker niet 100% overeenkomt met het beeld dat je effectief schiet.

Maar de kunst van de fotografie gaat em er nog altijd over om via de zoeker foto's te trekken... neem maar eens een DSLR in de hand, en sta versteld van wat je allemaal ziet aan instellingen in die zoeker die je helpen om je foto's te nemen ;)

als ik ooit op de lotto ben koop ik me een DSLR ;p

MetalG

Legacy Member
mythe zei:
Mjah, maar maakt ergens uit he.
Mijn pa heeft nu ook een professioneel toestelletje van 6 megapixel. Maar trekt ook formidabel. En is ook schitterend. Een olympus E-500 ofzoiet :p. En zijn vorig toestel was maar 4MP. Maar eerlijk gezegd zie ik het verschil hoor. qua scherpte.

Maar affain :p als jij het zegt zal het wel kloppen want ik ken er niet veel van.

En de Nikon Coolpix L4 is die beter dan de A430 of blijft het hetzelfde?
Ik zou vanmiddag in vandenborre gaan halen.

Even herzien:
Dus ik twijfel tussen de volgende toestellen:
Samsung Digimax S500---------149,00 + hoesje
HP Photosmart M425-----------159,00
Nikon coolpix L4----------------144,00
Nikon coolpix L5----------------189,99
Canon A430 => 4* optische zoom (enigste met zoveel)----178,00

De laatste 2, vooral de voorlaatste, de coolpix L5. Liggen net iets boven mijn budget. Maar als het natuurlijk veel beter is zou ik wel overwegen. Voor 40 euro ga ik nog niet doodvallen als hij 10 keer zo goed is. Maar liefst onder die prijs.

ben je zeker dat het coolpix L5 is ?

ik vind daar namekijk niets over :s

Jense777

Legacy Member
De L5 bestaat niet, misschien bedoelde hij de S5? Al is die wel een serieuze prijsklasse hoger...

2Compute

Legacy Member
mythe zei:
Even herzien:
Dus ik twijfel tussen de volgende toestellen:
Samsung Digimax S500---------149,00 + hoesje
HP Photosmart M425-----------159,00
Nikon coolpix L4----------------144,00
Nikon coolpix L5----------------189,99

Ter info:
Misschien even naar deze promo-actie zien die we momenteel voeren op HP Photosmart toestellen. Heel scherpe prijzen + gratis 80x SD kaartje er nog eens bij.

bvb. Hp Photosmart M425 + 512 MB 80x SD: Promoprijs 130,11 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan