How mensen cool down.
Nee, het probleem is vooral dat je dus voor weinig geld wel redelijk goed geluid kan krijgen maar dat vele mensen dat niet inzien, dat is iets wat velen frustreert.
Een versterker + boxen (surround opstelling of gewoon stereo) kan je voor een €500 kopen, en dat is zeker geen brol dan.
Het is wel idd wat meer dan de prijs van een standaard 5.1 setje, maar volgens mij en sommige anderen hier is dat relatief kleine meerprijs meer dan waard.
Davion, dat is niet erg gepast voor een crewie om comp xp zomaar voor een zeveraar af te doen, tenslotte heeft hij heel veel ervaring en kennis over audio.
Comp xp: windt u niet zo op man, 't is het niet waard.
Er is véél beter materiaal te krijgen dan Logitech, en dan heb ik het niet enkel over klank (want zoiets is subjectief, sommige mensen zijn gewoon doof voor alles buiten bass) maar ook vooral over kwaliteit. De bouwkwaliteit van Logi-setjes is allesbehalve goed, en voor die prijs zelfs redelijk schandalig te noemen imo. Logitech heeft een goed imago omdat het zoveel reclame maakt, maar dat betaal je natuurlijk als consument.
Ik weet het dat ik ga zagen als ik dit zeg, maar bij JBL of AL vind je o zoveel beter materiaal voor zoveel minder geld, en dat is iets wat niet aanvaard wordt wanneer dat gezegd wordt, alhoewel het objectief gezien (dus enkel qua kwaliteit, imo ook qua klank, maar dat is subjectief) dus weldegelijk veel beter materiaal is.
Dat sommige mensen houden van een boom boom klank, da's hun volste recht, maar wanneer mensen deftig advies proberen te geven (zoals Thorens vroeger, maar die heeft het opgegeven) dan vind ik niet dat ze als zeveraar moeten bestempeld worden omdat ze enkel maar zeggen wat in de oren van een kenner goed is.
Dus, onwetende gamers (n/o he, da's helemaal niets om u over te schamen hoor): stop aub eens met dingen aan te raden als je geen algemene kennis van zaken hebt. Goed geluid hoeft niet duur te zijn, en hier proberen verschillende mensen die boodschap door te geven, maar zij worden geboycot en dat moet gedaan zijn.
Voila, mijn ongenuanceerde mening over de hele stand van zaken.