fortuneke
Legacy Member
Lan zei:Ja kan met een OEM versie om de 6 maanden een compleet ander systeem installeren. Dit kan voorvallen als vb. je moederbord het begeeft.
Werkt de key NIET (kortere tussentijd) dan bel je gewoon naar het activerings telefoonnummer van microsoft en die geeft je een nieuwe activeringscode.
DUS: altijd OEM versie nemen.
heel juist
