Archief - "de pc-keuring"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vinnieman

Legacy Member
Bij www.itware.be kannik dezelfde config kopen met de 200 gig schijf en de LC-voeding...voor minder geld:D :cool:

nog 1 ding, alsek dan die voeding neem met de 140mm-koeling...gaat die dan niet wa "krap" in men mid-case zitten?:confused:

007neok007

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met de hipervoedingen bij forcom? Is dit een kwalitatief goed merk?

SMa

Legacy Member
vinnieman zei:
nog 1 ding, alsek dan die voeding neem met de 140mm-koeling...gaat die dan niet wa "krap" in men mid-case zitten?
voeding is standaardgrote, maakt dus geen verschil

Davion

Legacy Member
Dat vraagt hij niet, hij vraagt of dat ze goed zijn, over het algemeen vallen die zeker mee ja :)

007neok007

Legacy Member
@ davion Was dat nu een antwoord op mijn vraag of gwn een opmerking op sheep zijn post?

SMa

Legacy Member
denk ik ook
:unsure:
kheb er maar de quote bij ge-edit om het extra duidelijk te maken

wat een verwarring hier... :p

Davion

Legacy Member
A lal, ik dacht dat sheep zijn post bedoelde op dit: "Hoe zit het eigenlijk met de hipervoedingen bij forcom? Is dit een kwalitatief goed merk?"

Maja soit ;p

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Spector zei:
kzal em opsturen :):-/ jah kwist nie dat da zo slecht was...had da ier al een paar keer horen vallen dus dermee d8ek...ma tzou ook kunne zijn dak Antec bedoelde :p:$
Pls zeg niets als je absoluut niet zeker bent.
Serieus verschil tussen Antec en Q-tec zu. :eek:

CTU_Jackbauer

Legacy Member
Merken lijk Q-tec en Sweex Zuigen :) , ik spreek uit ervaring , in mijn broer zijn pc zit een Asus 7800GT,1GB ram,3700+ en een Sweex 650W Psu. toen we Cod II speelden had ik op 1280x1024 alles op high zo een 15-20 FPS , ik steek er een tagan in en het spel gaat zo vloeiend als me kan :p

greetz

vinnieman

Legacy Member
Is er veel verschil tussen een Asus A8V-E SE en een A8N-E mobo

amdr

Legacy Member
niet te lang twijfelen met u systeem :p
Anders blijfde veranderen...

vinnieman

Legacy Member
idd...kga ervoor...bedankt iedereen voor de hulp!
dit is men definitief systeem:

LCPower 550w Silent Giant 140mm fan (zeer stil)
Cooler Master Ammo 533 ATX, Allum Front, Black/Silver
AMD Athlon 64 X2 3800+ 64bit,dual-core,Skt 939,Boxed
ASUS A8N-E,nForce4 Ultra,sk939 ATX,SATA,8ch,Glan,PCI-E
Corsair 2048MB DDR500 2x64MX64 TwinX, Matched Pair, C2.5
ASUS EN7800GT/2DHTV, 256MB VIVO,2xDVI-I,PCIe,retail,HDTV
Western Digital 200 GB 7200rpm SATA II WD2000JS, SATA II
NEC 4550 DVD-Rewriter ZWART
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan