Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fuck, tis genen waar, just gekeken op de site van creativeGothrek zei:de extreme music heeft toch ook die 64mb ram??



Pas maar op, of dakantochnie komt u afknallen.kakature zei:Logitech is geen brolmerk
Thorens zei:Uw speakers zijn het belangrijkste. Daarom snap ik heel het X-fi gedoe niet. 90% van alle pc-gebruikers hebben een Logitech/Creative set, daar hoor je HEUS het verschil niet op, hoor.
En dan nog, Crystalizer, CMMS, 3D Effecten... Oela, ze hebben de equalizer gewoon opnieuw uitgevonden?
Eigenlijk puur voor gamers, die kaarten. Muziekliefhebbers, filmfanaten, producers en audiofielen shoppen ergens anders.
Dus jij vindt dat die kaart niet veel verschil gaat maken?Thorens zei:Uw speakers zijn het belangrijkste. Daarom snap ik heel het X-fi gedoe niet. 90% van alle pc-gebruikers hebben een Logitech/Creative set, daar hoor je HEUS het verschil niet op, hoor.
Wat wil je hier eigenlijk zeggen?Thorens zei:En dan nog, Crystalizer, CMMS, 3D Effecten... Oela, ze hebben de equalizer gewoon opnieuw uitgevonden?
Mooi, ik ben dan ook een gamer.Thorens zei:Eigenlijk puur voor gamers, die kaarten. Muziekliefhebbers, filmfanaten, producers en audiofielen shoppen ergens anders.
Long time no see, jij kleine spamhoer!Davion zei:Pas maar op, of dakantochnie komt u afknallen.

De kaart gaat verschil maken met onboard maar niet meer verschil dan een Audigy, een Terratec/Creative 128 of een Hercules Muse...kakature zei:Dus jij vindt dat die kaart niet veel verschil gaat maken?
Wat wil je hier eigenlijk zeggen?
Nogmaals: ik wil gewoon weten of het echt veel scheelt met onboard geluid.