Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en dat alle onderdelen beschikbaar zijn.
)Voila, een Seasonic S12-600 ok?Yankee zei:Voeding zou ek vervangen, er zijn wel betere merken dan Thermaltake zoals OCZ, Tagan, Fortron, Seasonic, Silverstone, PCP&C,...
Die Seasonic is zelfs € 9 goedkoperYankee zei:SeaSonic S12 is zeker goed.
Die Thermaltake ging ook wel niet slecht zijn he, maar als je voor hetzelfde geld wat beter kunt krijgen![]()


p)
als ge uw 7900GT weg doet ik em intresse éblackdragon1990 zei:Ik speel met het idee om de 7900GT te vervangen door een X1900XT.
Wegens HDR + AA, de iets hogere performance in reviews (die ik gelezen heb tenminste), en eigenlijk ook omdat ik een beter gevoel heb bij ATIp)
Goede keuze?
Verder heb ik ook besloten voor de Asus P5W DH Deluxe te gaan als moederbord.![]()

Hehe, ik heb die nie heMylotec zei:als ge uw 7900GT weg doet ik em intresse é![]()
![]()





(edit: hij is van mij
)
(300 W no-name, heeft al moeite met Pro speeds)als mijn kaart unlockt kan je van el snorro en ik een redelijk zware cf run op dice verwachtenSMa zei:Ben je dat zeker van dat unlocken?
Ik dacht dat er nogal problemen waren met andere bios'n

blackdragon1990 zei:Wat wel minder is is dat ik met de Asus P5W DH Deluxe gelimiteerd ben tot Crossfire (behalve met de hacked sli drivers, ma gaat die maar eens vinden...)

xs is er ergens een open thread over dacht ikCranox zei:Hihi ik heb die , goed zoeken is de boodschap![]()
.