Archief - Configuratie check

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mdgf

Legacy Member
Je kunt wel een vergelijking vinden met een 7950 als je wat zoekt ze (reviews van 7950).

Vic 40+

Legacy Member
Ja dat GeForce GTX 560 Ti SLI review was er nou eenmaal eerder.

In het volgende review staan ze wel beide,
HIS Radeon HD 7950 review

Ik denk dat je de gtx 560 ti sli ongeveer halverwege de gtx 580 en gtx 590 moet plaatsen,maar dat is een schatting op basis van wat ik uit de verschillende reviews haal.

TOMM3KE

Legacy Member
Bedankt :$ zal vanavond zelf nog eens goed zoeken ;) in die vergelijkingen gebruiken ze geen GTX 560 ti in SLI, moet je dat dan interpreteren als zijn prestaties x2/x1,5? Of bedoelde je in je vorige post
Ik denk dat je de gtx 560 ti sli ongeveer halverwege de gtx 580 en gtx 590 moet plaatsen,maar dat is een schatting op basis van wat ik uit de verschillende reviews haal.
bijna even goed is dan? Ben momenteel wel aan het twijfelen tussen de SLI van de GTX 560 ti of ATI 7950/7970 (prijs verschil van 100€ wel).

Tharionos

Legacy Member
ik heb wel een artikeltje gevonden van die 560 ti als je wilt post ik em wel in het verloop van de dag ( komt uit een mag dat ik koop )

Vic 40+

Legacy Member
Ik zou toch eerder voor de 7950 gaan die ik al eerder gelinkt heb,die zet goede resultaten neer en je houd de optie voor crossfire open naar de toekomst toe.

TOMM3KE

Legacy Member
Denk dat ik ook voor de 7950 ga gaan, de 7970 is toch net iets te duur. Is crossfire goed dan? (ga sbiet googlen)

Heb qua CPU fans wel wat andere modellen gevonden, maar moet je soms opletten op de grootte ervan? Sommige lijken me echt wel groot :P

mdgf

Legacy Member
Crossfire scaled zelfs nu (meestal duurt dat nog efkens als er nieuwe kaarten uitkomen) al zeer goed met de 79xx dacht ik.

Je moet gewoon maken dat je low profile geheugen hebt als je een grote luchtkoeler neemt, anders ga je in de problemen komen.

TOMM3KE

Legacy Member
Dus geen Corsair Vengeance met zieke spikes :P Nee, maar je zei dat het goedkoopste 1333 RAM goed zou zijn, dus ik koop een low-profile model :) Zal jullie ook de definitieve versie tonen wanneer ik koop, heb bijna genoeg!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan