*FiReStOnE^-*
Legacy Member
Ik heb dus onlangs te horen gekregen dak ne nieuwe pc mocht kopen van mijn ouders, en kheb zowa al raad gevraagd, ma kben der nog ni helemaal uit, dus vraag ik het hier..
Ik heb al een grafische kaart (6600 GT, die nog kan geupdate worden later, en een dvd writer)
Mijn voorstel:
ANTEC SLK3800-BEC Behuizing
CORSAIR Twinx 1024MB PC3200(2X512MB)
MSI K8N NEO2-FX Socket 939 (is AGP moederbord, kaart is ook agp)
AMD 3800+ X2 Dual-core Processor
WESTERN DIGITAL 250GB 8MB SATA150 7200RPM
NEC Floppy Black (had graag nog ne floppy derbij)
Khad nog een paar vragen: tis dus vooral ne pc om te gamen (cod2 vooral) en wa internet / chatten etc
1) nu vraag ik mij af, iemand zei me dat ik beter voor die 3800 dual core zou gaan, dan een 3500+ venice, die toch 130€ goedkoper is.. zou dit echt nodig zijn of niet.
2) ik kan ook 2 * 512 kingston DDR nemen = 90€, is toch 37€ goedkoper.
Die config hierboven komt op tones op 790€, die prijs is goed voor mij (800€ is het maximum). mss is het goed als ik die dual core processor hou, en het ram van kingston neem? of maakt dit veel verschil??
alvast dank bij voorbaat
lex
Ik heb al een grafische kaart (6600 GT, die nog kan geupdate worden later, en een dvd writer)
Mijn voorstel:
ANTEC SLK3800-BEC Behuizing
CORSAIR Twinx 1024MB PC3200(2X512MB)
MSI K8N NEO2-FX Socket 939 (is AGP moederbord, kaart is ook agp)
AMD 3800+ X2 Dual-core Processor
WESTERN DIGITAL 250GB 8MB SATA150 7200RPM
NEC Floppy Black (had graag nog ne floppy derbij)
Khad nog een paar vragen: tis dus vooral ne pc om te gamen (cod2 vooral) en wa internet / chatten etc
1) nu vraag ik mij af, iemand zei me dat ik beter voor die 3800 dual core zou gaan, dan een 3500+ venice, die toch 130€ goedkoper is.. zou dit echt nodig zijn of niet.
2) ik kan ook 2 * 512 kingston DDR nemen = 90€, is toch 37€ goedkoper.
Die config hierboven komt op tones op 790€, die prijs is goed voor mij (800€ is het maximum). mss is het goed als ik die dual core processor hou, en het ram van kingston neem? of maakt dit veel verschil??
alvast dank bij voorbaat
lex
