Archief - Blu-rayspeler of niet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matey

Legacy Member
benny zei:
Amazon. Zeker als ge betaalt voor verzending :p.

Jup, maar kheb speciaal voor >25 pond gekocht om de free delivery te hebben :p, doe ik altijd. Aangezien mn pana toch wss maar volg week komt zat er geen haast bij. Btw, amazon hun communicatie vind ik fantastisch goed en heb er enkel maar pos ervaringen mee.

demon326

Legacy Member
Matey zei:
Jup, maar kheb speciaal voor >25 pond gekocht om de free delivery te hebben :p, doe ik altijd. Aangezien mn pana toch wss maar volg week komt zat er geen haast bij. Btw, amazon hun communicatie vind ik fantastisch goed en heb er enkel maar pos ervaringen mee.

Free is net de 'trage' versie :p

Matey

Legacy Member
benny zei:
Free is net de 'trage' versie :p

Weet ik, maar 'k vind het snel genoeg! Voor een game of iets wat je snel 'nodig' hebt kun je wel wat extra betalen. Aangezien ik toch maar volgende week (hopelijk) m'n blu rayspeler krijg, heb ik m'n blu rays en hdmi kabels ook maar volgende week nodig ;)

Edit: Hij zou blijkbaar reeds gearriveerd zijn. Vanavond eens checken... . Had ik geweten dat het zo snel zou gaan ging ik idd voor betalende levering gekozen hebben bij amazon. Bij the hut lijkt het pas maandag gedispatched te gaan worden. Omdat ik 10% extra korting had bij the hut heb ik m'n blu rays daar besteld :p... . Nu ja vanavond eens mn blu rayspeler aansluiten met mn hdmi-kabel van digicorder en een dvd'tje opleggen (bij gebrek aan blu rays) LOL!

Goedemorgen.

Ik heb dus gisterenavond m'n toestel eens aangesloten en getest, firmware upgedate enz. Zoals hierboven uitgelegd heb ik mn hdmi-kabel nog niet van amazon ontvangen. Ik heb dan maar deze van mn digicorder gebruikt.

Probleem is dat ik een flikkerend beeld krijg, wat ik bij digitale tv en xbox niet krijg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de kabel omdat deze de progressieve scan op 1080p 'niet aankan'. Zou dit kunnen kloppen?

Ik wacht alvast nog tot ik m'n high speed hdmi kabel heb en als ik dan nog flikkerend beeld krijg .... is het niet goed :wtf:

demon326

Legacy Member
Matey zei:
Goedemorgen.

Ik heb dus gisterenavond m'n toestel eens aangesloten en getest, firmware upgedate enz. Zoals hierboven uitgelegd heb ik mn hdmi-kabel nog niet van amazon ontvangen. Ik heb dan maar deze van mn digicorder gebruikt.

Probleem is dat ik een flikkerend beeld krijg, wat ik bij digitale tv en xbox niet krijg. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de kabel omdat deze de progressieve scan op 1080p 'niet aankan'. Zou dit kunnen kloppen?

Ik wacht alvast nog tot ik m'n high speed hdmi kabel heb en als ik dan nog flikkerend beeld krijg .... is het niet goed :wtf:

De panny's plasma toestellen hebben nu eenmaal geen rustig beeld, maar het kan inderdaad zijn dat de hdmi kabel niet goed is...

Matey

Legacy Member
't is in orde, lang leve de goekope HDMI-kabel van amazon!!
Trouwens heel tevreden over de blu-rayspeler, het upscalen van dvd's is ook stukken beter dan m'n 360 en de drive is 'n heel stuk stiller. Heel erg bedankt allen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan