Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, maar weet wel dat TDK duur is.Gothrek zei:weet er iemand wat TDK gebruikt?
.
<--zod!@c--> zei:ik gebruik enkel nog DVD-R's omdat de DVD+R's in een aantal toestellen gewoon niet herkend worden.


Lashknife zei:-R voor data (omdat het prima gaat en goedkoper is dan +R)
zonder bitsetting, heb dat zelfs nog niet gebruikt want mijne player heeft daar geen last van, trouwens geen enkele moderne player niet meer afaik

Lashknife zei:omdat ik het nog nooit nodig heb gehad heb ik dat ook nooit in detail bekeken (kan nero bitsetten? ik rip via anydvd/dvdshrink en burn met nero)
btw, kheb een philips dvd player![]()
ik had het over die spindels van 50.eniac zei:Uhh...
1 die in december problemen had (Msniekers)
1 in januari (anguilla)
1 in april (LIJN_06)
Dat zijn er drie... Op een half jaar tijd.
Wat attended aanhaalt is een "probleem" (tis eigenlijk geen echt probleem) met de BenQ DW1640, daar heb je op alle DVD's (om het even welke mediacode) errorspikes als je op 16x brandt.
Lashknife zei:omdat ik het nog nooit nodig heb gehad heb ik dat ook nooit in detail bekeken (kan nero bitsetten? ik rip via anydvd/dvdshrink en burn met nero)
btw, kheb een philips dvd player
en idd, de prijs is eigenlijk al een oude reden...
). Dat in combinatie met de freeware mpeg2 encoder hcencoder (die de dure CCE SP dikwijls het nakijken geeft of op z'n minst de kwaliteit evenaart) en je zit goed. Echt geen moeilijk programma die DVD Rebuilder (Pro), ben je snel mee weg (vereist ook maar een paar klikjes). Ik gebruik dus AnyDVD/Avisynth/DVD Rebuilder om m'n DVDs te backuppen.probleem is dat ik ze binnenkort nodig heb.eniac zei:Lees er bij die 50-spindels anders ook 3
Maar je hebt gelijk, ik zou het ook niet doen op dit moment. Met die van 25 lijken er daarentegen geen problemen te zijn.