Ik ben content met mijn X2-4400ke, en ga er van uit dat men volgende cpu upgrade nog niet voor morgen is (aangezien deze zeer snel is en al getest is @3GHz..
Dus enerzijds denk ik niet dat je een miskoop doet met nu een X2 te doen, zeker niet, anderzijds ziet de conroe er natuurlijk zeer belovend uit.
Heb wel een roddel gehoord dat die in 64bit wel zou tegenvallen, kan iemand dit bevestigen?