Ale ik heb al problemen met de bestelling van de kast
07-01 had ik de colossus besteld bij afuture.nl na een paar dagen niet te hebben gehoord van hun maar zelf een mailke gestuurd,hun uitleg
Soory mijn collega zou u al een mailtje moeten gestuurd hebben,de kast is niet meer beschikbaar.
Ik gebeld waarom ze dit dan niet hebben aangepast,meneer we kunnen wel de bitfenix colossus window leveren,ik zeg ja ok goed maar doe er dan aub de usb 3.0 front bij,ja meneer dat zullen we zeker doen.
Dit alles was op 12-01-12
Nu vandaag,ik dacht hmm nog nix gehoord zal maar eens bellen,
Ja die usb front hebben we binnen, ik direct, en de case?
Oei neen de case niet meneer.
Ik al een rap gaan kijken op de site,rarara geen colossus window black/red te vinden
Ik vraag dus, wanneer zal dat dan zijn ik wacht nu toch al even EN ik heb al moeten veranderen van case.
Meneer sorry de case is ook niet meer leverbaar,MAAR we kunnen we de venom edition aanraden,ik al goed over de rooie,ik zeg meneer denk je dat ik al men hardware ga veranderen ofwa alles is in de stijl van zwart rood.
Nuja ze gaan men geld dan maar terug storten,en ik kan weer opzoek naar een shop waar ze de bitfenix colossus WEL kunnen leveren,iemand advies???