Archief - Aldi-laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

botchla

Legacy Member
Datanews baseert zijn review gewoon op die van diskidee.

Mijn pa is hem gaan halen, hij wou een laptop voor thuis (om ietwat mobiel te zijn) maar met de kracht van een desktop.

Vanavond ga ik eens kijken, ziet er best oké uit voor die prijs. Zeker gezien de upgrade (zijn acer is 5 jaar oud maar die was eigenlijk al quasi rotversleten sinds jaar 2).

mathisse

Legacy Member
Veel succes ermee ;) vergeet hem niet te onderhouden van in het begin !

Dragon Racing

Legacy Member
Heb hem hier nu ook staan.

Verschillende aldi's binnen geweest, overal uitverkocht.

Van filiaal tot filiaal krijg je nogal wat te horen.

2 filialen, wij kunnen hem niet bijbestellen.
1 filiaal, we kunnen hem bijbestellen, 14 dagen en je hebt hem.

Ik dus nog even verder gaan zoeken.

Dan in 1 filiaal, we kunnen hem bijbestellen, 4 maanden eer je hem hebt.
Heb tegen die verantwoordelijke gezegd, goed zot. Tegen dan vind ik misschien een gelijkaardig toestel.

Gelukkig was er 1 filiaal, die eens goed info ging inwinnen. Die kon mij vertellen, dat het inderdaad 4 maanden wachten was.
Maar dat filiaal belde ook even rond naar andere filialen.
En in het filiaal waar ik de mijne ben gaan halen (8e filiaal) waren er (ondertussen was het later in de namiddag, zo 15u) nog met die van mij erbij 4 exemplaren.

Heeft hem opzij laten zetten en ben hem dan gaan halen.


Heb hem even bekeken en wat er bij zit, tot nu toe al geen miskoop.

Tycho91

Legacy Member
Kijk misschien ook eens naar de aktiemodellen van bto.eu
Daar stond een goedkope met een gt555m

Fozziebear

Legacy Member
Mijn vader heeft hem ook gekocht en ik heb een beetje geholpen bij het configureren/opstarten.

Maar we geraken niet in MS OFFICE - hij vraagt een product KEY en die is nergens te vinden.

Op de onderkant kleeft wel een KEY voor Windows7, maar niet voor Office.

Weet jij soms raad ?

Dragon Racing

Legacy Member
Heb de mijne nu nog niet ingeschakeld, maar ik dacht dat je alleen word en excel kon gebruiken en voor de volledige office je een Key moet aankopen bij Microsoft zelf.

MMOSeppe

Legacy Member
Neen in het begin is het een trial van 60 dagen van word en excel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan