Heb hem hier nu ook staan.
Verschillende aldi's binnen geweest, overal uitverkocht.
Van filiaal tot filiaal krijg je nogal wat te horen.
2 filialen, wij kunnen hem niet bijbestellen.
1 filiaal, we kunnen hem bijbestellen, 14 dagen en je hebt hem.
Ik dus nog even verder gaan zoeken.
Dan in 1 filiaal, we kunnen hem bijbestellen, 4 maanden eer je hem hebt.
Heb tegen die verantwoordelijke gezegd, goed zot. Tegen dan vind ik misschien een gelijkaardig toestel.
Gelukkig was er 1 filiaal, die eens goed info ging inwinnen. Die kon mij vertellen, dat het inderdaad 4 maanden wachten was.
Maar dat filiaal belde ook even rond naar andere filialen.
En in het filiaal waar ik de mijne ben gaan halen (8e filiaal) waren er (ondertussen was het later in de namiddag, zo 15u) nog met die van mij erbij 4 exemplaren.
Heeft hem opzij laten zetten en ben hem dan gaan halen.
Heb hem even bekeken en wat er bij zit, tot nu toe al geen miskoop.