Archief - Aldi laptop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arie Moens

Legacy Member
Van hetgeen ik heb gelezen (en tot zover ik er iets van ken --> bitter weinig) blijkt die van Nederland toch nog een stuk beter, tegen dezelfde prijs?

laurievl

Legacy Member
Goeie laptop maar die resolutie lijkt mij echt laag , al is het maar 15" , maar voor die prijs blijft het top laptop in beide landen ;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

jayzero

Legacy Member
ben hem weest halen. winkel was kwartier open en ik had het laatste exemplaar blijkbaar. nu kan ik alles gaan instellen.

Mee

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
dat is inderdaad een redelijk geschifte deal, en qwerty ben je dan mss niet gewend, er is een reden dat praktisch gans de wereld qwerty gebruikt (het is gewoon logischer opgesteld imo)
Het probleem met qwerty gebruiken in België is dat je veel minder tekens hebt zoals é, è, à en ë. In het Engels bv wordt dat niet gebruikt, maar met onze Franse invloeden hier wel. België deftig typen in qwerty is niet voor de hand liggend :).

Qwerty is handiger om in te programmeren, dat wel...

eurnie

Legacy Member
ben hem gaan halen, stond er al 15 min voor openingsuur. blijkt dus dat er maar 2 exemplaren waren. ik was nr 3 in de rij... iemand ervaring met Nederlandse consumentenbond? want dit is bedrog!

jayzero

Legacy Member
eurnie zei:
ben hem gaan halen, stond er al 15 min voor openingsuur. blijkt dus dat er maar 2 exemplaren waren. ik was nr 3 in de rij... iemand ervaring met Nederlandse consumentenbond? want dit is bedrog!

haha echt? , ik was in reusel geweest dus, kwartier na opening kom ik eraan, had nog juist het laatste exemplaar.

yilmaz_timur

Legacy Member
ben ook geweest, in verschillende winkels (geleen, stein). hadden ook maar 2 stuks, kan toch niet?

sneax

Legacy Member
Zij moeten volgens de wet een redelijke voorraad voorzien voor de te verwachten opkomst voor zo een product en ivm de oplage van hun folder.

Wat die voorraad is en wat de te verwachten opkomst is, dat hangt af van wat de rechter daar van vind. En de mening van de rechter wordt gevraagd als de economische inspectie vind dat het wel eens terecht zou kunnen zijn.

Zoiets ongeveer. Dus als ge wilt dat Aldi moet stoppen met topaanbiedingen te geven voor hun image en om in fora te kunnen verschijnen en niet omdat ze effectief stock daar van hebben dan moet ge nen brief schrijven naar de economische inspectie.

FlameDB

Legacy Member
normaal moet ge hetzelfde product ook kunnen bestellen aan dezelfde prijs dacht ik?

exo

Legacy Member
Ben hem ook gaan halen voor hier thuis, normaal is het mogelijk dat je het product tegen de voorwaarden uit de folder kan bestellen.

jayzero

Legacy Member
exo zei:
Ben hem ook gaan halen voor hier thuis, normaal is het mogelijk dat je het product tegen de voorwaarden uit de folder kan bestellen.

toevallig al games op getest? zoek mss skyrim te kopen voor pc, sinds dat spel niet zo zwaar blijkt te zijn.

Vincort

Legacy Member
*sigh*, heb ik een maand geleden een laptop besteld bij redcoon. zou ie deze week binnen komen, en ineens is het product dan niet meer leverbaar. Deze hollandse versie blijkt ook al geen oplossing te zijn.

Misschien dan toch maar de Belgische versie gaan halen

Arie Moens

Legacy Member
Was ook te laat voor laptop in N'land, wel mijn naam op gegeven. Ze zouden nog iets laten weten indien hij bijbesteld kon worden. Betwijfel het echter of ze nog iets gaan laten horen.
Belgische versie, is die de moeite om te kopen? Steekt wel dat de Nl'se op praktisch alle vlakken beter is..

Vincort

Legacy Member
Arie Moens zei:
Was ook te laat voor laptop in N'land, wel mijn naam op gegeven. Ze zouden nog iets laten weten indien hij bijbesteld kon worden. Betwijfel het echter of ze nog iets gaan laten horen.
Belgische versie, is die de moeite om te kopen? Steekt wel dat de Nl'se op praktisch alle vlakken beter is..

Dat zeker, maar al bij al is het nog steeds een schitterende deal! Vind maar is ergens anders een gt555m in een laptop <600 euro :)


PS:

Weet iemand welke versie erin steekt?
Code:
Versions (ordered by performance)

    144 cores 709MHz (GF106), 128Bit GDDR5 z.B. MSI GX780
    144 cores 590MHz (GF106), 192Bit DDR3 z.B. Dell XPS 17, Alienware M14x
    144 cores 590MHz (GF106), 128Bit DDR3 z.B. Schenker XMG A501 / A701 (Clevo W150HRM / W170HN)
    96 cores 753MHz (GF108), 128Bit GDDR5 z.B. Lenovo Y570p / Y560p

jayzero

Legacy Member
is een gt555 dan zo,n degelijke kaart?

moet zwel zeggen tf2 draait heel soepel met alles op max, en volle bak AA. maar dat is nu niet echt een zwaar spel mss... en heb geen andere pc games :p

Vincort

Legacy Member
jayzero zei:
is een gt555 dan zo,n degelijke kaart?

moet zwel zeggen tf2 draait heel soepel met alles op max, en volle bak AA. maar dat is nu niet echt een zwaar spel mss... en heb geen andere pc games :p

Op de reso draait ge met die kaart wel praktisch alles op high ze met een gt555m ;)

Arie Moens

Legacy Member
En is/zou er een merkbaar verschil op vlak van prestaties (en games)?

exo

Legacy Member
jayzero zei:
toevallig al games op getest? zoek mss skyrim te kopen voor pc, sinds dat spel niet zo zwaar blijkt te zijn.

Bwoah ik ben niet echt een gamer buiten wat fifa op de ps3 en zelf zit ik met een macbook dus ook niet echt ideaal om op te gamen.
Heb dus ook niet echt up 2 date games, anders zou ik het wel even testen voor je. :)
Laptop is bovendien voor hier thuis voor wat dagdagelijks werk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan