ATI
Legacy Member
Merdor zei:Die pc is geldverspilling zoals ik al zei.
We hebben een PC aangeraden de onderdelen hieruit zijn dan ook zwaar prijs/kwaliteit afgewogen door bekwame mensen. Ik stel dan ook voor om voor Systeem 5 te gaan.
Dat weet ik ook wel!!!!!